خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Age of Magic: Turn Based RPG مود اندروید

دانلود بازی Age of Magic: Turn Based RPG مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Age of Magic: Turn Based RPG
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Age of Magic: Turn Based RPGAge of Magic: Turn Based RPGAge of Magic: Turn Based RPGAge of Magic: Turn Based RPG

 دانلود بازی نقش افرینی Age of Magic برای اندروید

موضوع بازی:

Age of Magic یک بازی اکشن بسیار جذاب و هیجان انگیز است. این بازی از استودیوی بازی سازی Playkot LTD کشور قبرس است که به شکل رایگان برای اندرویدی ها است. در حقیقت یک بازی نقش آفرینی فانتزی از نوع بازی های نوبتی (Turn-based) است و ماجرای آن به نبردهای بین گروه های قهرمانان در دنیایی افسانه ای مربوط است. شما باید در تاریکی های جهان با دشمنان مبارزه کنید و آنها را از بین ببرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در این بازی وارد دنیایی می شوید، که چند سال قبل توسط یک نفرین سیاه تا حد زیادی نابود شده است. در حال حاضر فقط خرابه هایی از آن باقی مانده است. حالا بعد از مدت ها، قهرمانان افسانه ای و حماسی به این دنیای باستانی و خیالی بازی Age of Magic آمده اند تا در نبردهایی به منظور به دست گرفتن قدرت با دشمنان وارد جنگ شوند. شما می توانید از قهرمانان مختلف برای جنگیدن کمک بگیرید.برای اینکه بتوانید به بهترین جنگجو تبدیل شوید باید بیش از ۵۰ قهرمان را کنار هم گرد آورید.

شما می توانید سلاح، زره پوش و قابلیت های خود را ارتقا دهید. تلاش کنید استراتژی های مختلفی را به کار بگیرید و یک ترکیب منحصر به فرد از قهرمانان را ایجاد نمائید. این بازی علاوه بر گرافیک جذاب و جلوه های صوتی هیجان انگیز از کنترلرهای مناسب برخوردار است که کنترل شخصیت ها را اسان می کند.در بازی Age of Magic شاهد نبردهای سهمگین بین این قهرمانان هستیم. شما باید در این دنیای خشن یک گروه انحصار ی تشکیل داده و تا 5 قهرمان را در تیم خود قرار دهید و سپس به رقابت با دیگران بپردازید تا به به آن ها اجازه ندهید که قدرت را به دست بگیرند. بازی عصر سحر و جادو در دو بخش اصلی خلاصه می شود.

جمع بندی:

یک بازی عالی با قهرمانان متفاوت است. سریع بازی را نصب کنید و قهرمان خود را انتخاب کنید و لذت ببرید. این بازی را می توانید از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Age of Magic: Turn Based RPG
بازی Age of Magic: Turn Based RPG توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *