خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Hot Wheels Unlimited مود اندروید

دانلود بازی Hot Wheels Unlimited مود اندروید

آپدیترایگان
Hot Wheels Unlimited
  • آپدیت
  • نسخه 2023.1.0
  • اندروید 4.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Hot Wheels Unlimited در فراروید!

موضوع بازی:

بازی Hot Wheels Unlimited استودیو بازی سازی Budge Studios برای دستگاه های اندروید است. مسابقه آنلاین چند نفره است و برای 8 شرکت کننده که در آن می توانید در رقابت  با بازیکنانی از سراسر جهان به رقابت بپردازید. از آنجایی که حدس زدن مسابقه بر روی اتومبیل های سری افسانه ای دیگران دشوار نیست. در حالی که شما می توانید نه تنها گاراژ را پر کنید، بلکه اتومبیل ها را نیز بهبود دهید. مسابقات در بهترین سنت‌های مسابقه اکشن برگزار می‌شود. تصادف، خارج شدن از مسیر و… اولین مانع برای رسیدن به خط پایان است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی3.9 از 5.0 است.

در ادامه…

در ابتدا بازی هدایت ماشین های کوچک جنگی را در اختیار می گیرید و وارد مسیر های متفاوت و محیط های مختلف می شوید. با دیگر ماشین های کوچک جنگی به رقابت می پردازید. ماشین های جنگی  دارای کاراکتر خاص خودشان هستند و این ماشین های منحصر به فرد در هیچ بازی دیگری وجود ندارند. به نظر می رسد بر خلاف بسیاری از بازی‌های مسابقه‌ای که در بازار هستند، Hot Wheels Unlimited خیلی خود را جدی نگرفته و بیشتر به جنبه‌های سرگرم کننده رقابت است. ممکن است شما در مسیر یا موقعیتی قرار بگیرید که، پر از ماشین و جاده های پر پیج خم باشد. شما باید تلاش کنید با وجود موانع پیروز میدان شوید.

علاوه بر اینکه مسیر های مشخصی در بازی Hot Wheels Unlimited برای مسابقه است، این امکان هم در اختیار شما است که، بتوانید مسیر های مسابقه خودتان را هم طراحی کنید. همین تعداد ماشینی را که در اختیار دارید برای شما تنوع بسیار خوبی است. پیروزی در هر مسابقه می توانید پول به دست بیاورید و در ادامه از همین پول ها برای آنلاک کردن ویژگی های مختلف و همچنین ماشین های جدید استفاده کنید. . چالش های بسیاری در بازی وجود داردو مانند از مسیر های پر و پیچ و خم گرفته تا تونل های چرخشی و… که به بازی جذابیت  اضافه کرده است.

جمع بندی:

همانطور که گفتیم بازی بیشتر جنبه سرگرم کننده دارد و یک گیم پلی بسیار ساده است. شما می توانید بازی را از سایت فراروید دریافت کنید.

Hot Wheels Unlimited
بازی Hot Wheels Unlimited توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *