خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Property Brothers Home Design مود اندروید

دانلود بازی Property Brothers Home Design مود اندروید

آپدیترایگان
Property Brothers Home Design
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازلی Property Brothers Home Design در فراروید!

موضوع بازی

Property Brothers Home Design  یک بازی پازلی شبیه سازی سرگرم کننده است. در این بازی درو و جاناتان اسکات، به عنوان برادران املاکی یا property brothers مشهور هستند. شما باید به درو و جاناتان در کارهای مربوط به املاک کمک کنید. این بازی جالب و جدید از استودیوی Storm8 Studios برای اندرویدی ها است. بازی توسط کاربران اندرویدی میلیون ها بار این بازی را در گوگل پلی دریافت کرده اند. شما وظیفه دارید به مشتریان برای پیدا کردن خانه رویایی شان کمک کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتباز است.

در ادامه…

همانطور که گفته شد در بازی Property Brothers Home Design وظیقه شما در املاک برادران مشخص است. شما باید با کمک برادران به مشتریان توضیح دهید. ان ها را برای دستیابی به خانه رویایی شان راهنمایی کنید. شما خانه ها را بازسازی میکنید، شخصی سازی میکنید و فضاها را براساس همان استایلی که از برادران دوقلو انتظار میرود طراحی میکنید. این دو برادر تصمیم به کسب درآمد را از راه بازسازی خانه ها دارند. در این راه شما باید با ان ها همراه شوید و یاری شان کنید. کار سختی را پیش رو ندارید و فقط کافی است، پازل های بازی را حل کنید. با سکه هایی که از راه بازسازی کسب می کنید، قفل آیتم های تزئینی متفاوت را برای دکوراسیون داخلی منزل را باز کنید.از ان ایتم ها در زیبا ساختن خانه ها استفاده کنید.

از ویژگی های بازیProperty Brothers Home Design: خانه های قدیمی را با دید طراحانه ی خود بازسازی کنید. آشپزخانه ها، حمام ها، فضاهای بیرونی و بله،شما میتوانید نقشه ی فضایی باز را اضافه کنید. لحظات مورد علاقه ی خود را در property brothers بسازید. با بهترین سبک بازی پازلی که شامل صد ها مرحله و حالت های مختلف بازی است سرگرم شوید. در حالت آفلاین طراحی و بازی کنید.

جمع بندی

یک گیم پلی کاملا ساده اما در حین حال سرگرم کننده است. بازی را در فراروید به صورت رایگان می توانید دریافت کنید.

Property Brothers Home Design
بازی Property Brothers Home Design توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *