خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Dream Hospital: Care Simulator مود اندروید

دانلود بازی Dream Hospital: Care Simulator مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Dream Hospital: Care Simulator
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 33% 33%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Dream Hospital در فراروید!

موضوع بازی:Dream Hospital یک بازی محبوب و سرگرم کننده که به فارسی “بیمارستان رویایی”است. این بازی جالب از Lab Cave Games برای اندروید است که در گوگل پلی موجوداست. بازی به این صورت است که،وارد هیئت مدیره بیمارستان و مرکز پزشکی چند تخصصی شهرمی شوید و یک سرمایه دار بیمارستان می شوید. شما باید بتوانید بیمارستان خود را به یک بیمارستان عالی تبدیل کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Dream Hospital شما یک بیمارستان را باید بسازید و آن را بصورت هوشمندانه مدیریت و کنترل کنید. بیمارستان رویایی خود را در اینجا بسازید کنید. در اینجا شما بر روی صندلی یک مدیر بیمارستان قرار می گیرید. که باید اتاق های پزشکی و تشخیصی در بیمارستان خود بسازید و بهترین درمان را به بیماران ارائه دهید. بیمارستان خود را گسترش دهید و آن را ارتقا دهید و یا تزئین کنید و بهترین کارکنان را برای آن استخدام کنید و آن را به بهترین بیمارستان در شهر تبدیل کنید. با مراقبت از بیماران شهرت کسب کنید و با بیمارستان های دیگر رقابت کنید. خدمتکارهای مختلفی برای تمیز نگهداشتن محیط بیمارستان استخدام کنید.

برنامه ریزی کارها، مدیریت مسائل مربوط به تجارت، بررسی و اطمینان برروی کیفیت خدمات استخدام کارکنان و مدیریت برروی همه بخش ها از جمله کارهایی هست که شما باید به همه ان ها توجه ویژه ای داشته باشید. از ویژگی های بازی Dream Hospital: کسب شهرت با مراقبت از بیماران خود، برای آوردن بیماران از سراسر شهر آمبولانس بفرستید، رقابت با بیمارستان های دیگر در شهر،مدیریت هوشمندانه و گسترش بیمارستان شهری خود،با انجام تزئینات مختلف بیماران خود را خوشحال کنید،بیمارستان خود را با موفقیت مدیریت کنید،ایجاد طرح های کارآمد و افزایش عملکرد بیمارستان خود و…

جمع بندی:تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده. Dream Hospital یک بازی سرگرم کننده و جالب است. شما می توانید این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

 

Dream Hospital: Care Simulator
بازی Dream Hospital: Care Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *