خانه » بازی » ایفای نقش » Sky: Children of the Light – فرزندان‌روشنایی: برترین بازی ماجراجویی!

Sky: Children of the Light – فرزندان‌روشنایی: برترین بازی ماجراجویی!

آپدیتآنلاینرایگان
Sky: Children of the Light
  • رای: 12
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Sky: Children of the LightSky: Children of the LightSky: Children of the LightSky: Children of the Light

 دانلود بازی ماجراجویی Sky: Children of the Light برای اندروید

معرفی بازی:

شما در بازی Sky: Children of the Light به یک سفر رویایی در اسمان ها می روید. بازی جالب و کاملاً متفاوتی است که بدون شک تجربه آن برای شما نیز حسابی خاص و منحصر به فرد می باشد. یک ماجراجویی اجتماعی صلح آمیز می آید که قرار است قلب شما را گرم کند. شما به عنوان فرزندان روشنایی می روید تا ستارگان را به اسمان برگردانید. روشنایی را دوباره مهمان اسمان کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی4.7 از 5 امتیاز است.

در آسمان، شما فرزندان نور هستید و امید را از حکومت متروکه آسمان گسترش می دهید. شما باید ستاره های دور افتاده را به صورت های فلکی خودشان برگردانید. در بازی  Sky: Children of the Light شما به یک سرزمین شگفت انگیز و افسانه ای سفر می کنید. سرزمینی در اسمان و در لا به لای ابرها می باشد. سرزمینی که به سرزمین پادشاهی اسمان معروف است. هرکسی به این سرزمین سفر کند به عنوان فرزندان روشنایی در انجا حضور دارند. شما به اوج آسمان سفر می کنید و در ۷ قلمرو رویایی سیاحت می کنید تا راز را کشف کنید. این سرزمین زیبا و شگفت انگیز،که بیشتر این زیبایی ها به دلیل وجود روشنایی و نور ستاره ها است.

اما در یکی از روزها این سرزمین با امتحان الهی مواجه می شود. ستاره ها به خاطر غروری که داشتند از این امتحان سربلند بیرون نمی آیند. همین مسئله باعث نفرین شدن این سرزمین می شود. شما در نقش فرزندان روشنایی هستید که همیشه وظیفه آن ها تولید و توزیع  کردن امید و زندگی به جهان است. شما مسئول شده اید تا ماجرای این اتفاق تلخ را دنبال کنید. باید بتوانید ارواحی که در این مسئله نقش دارند را پیدا کند. شما باید در طول بازی نورها را تعقیب و دنبال کنید. با دنبال کردن نورهایی که، سرنوشت این سرزمین زیبا که حالا به دنیایی متروکه تبدیل شده است، را پیدا کنید. دوباره روح زندگی را به این سرزمین بازگردانید. شما می توانید این بازی جالب و دوس داشتنی را از سایت فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Sky: Children of the Light
بازی Sky: Children of the Light توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *