خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Stick War: Legacy جدید مود اندروید

دانلود بازی Stick War: Legacy جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Stick War: Legacy
  • رای: 16
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی استراتژی Stick War: Legacy  در فراروید!

معرفی بازی :  Stick War: Legacy از سری بازیهای محبوب و سرگرم کننده استراتژیک است. یکی از بزرگترین،  چالش برانگیز و اعتیاد آورترین بازی های استیک فیگور است. این بازی از از استودیوی بازیسازی Max Games Studios برای دستگاه های اندروید است. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی،4و7 از 5 امتیاز است.

در بازی Stick War: Legacy جنگ استیک وار شما باید میراث ارتش خودت را بسازید. در بازی شما در نقش رهبر ملتی هستید که “Order” نامیده می شوید، راه شما صلح و دانش است،. باید استیکمن‌ها را هدایت کنید، منابع مختلف را به دست بیاورید.در این بازی شما همراه با ملت‌های مختلف در سرزمینی به نام « اینامورتا » هستید. هر کدام از این ملت‌ها، راه و روش جنگی و اسلحه‌های خودشان را دارند.حتی بعضی از آن‌ها، ‌آن‌قدر خود را قبول دارند که اسلحه‌هایشان را می‌پرستند. هر ملتی باید پیروزی خود را به دیگران اثبات کند. در بازی آدمک، باید با استفاده از سربازان مختلف و اسلحه‌هایی مانند شمشیر، نیزه و تیرکمان به جنگ دشمنان خود بروید.

در کنار این سلاح‌ها، می‌توانید در بازی Stick War: Legacy از قدرت جادوگرها هم استفاده کنید. با استفاده از قدرت جادوگری بازی جنگی جذاب‌تر با دشمنان خود داشته باشید. شما باید رهبری استیک من ها را به دست بگیرید. شما با نابودی دشمنانتانمی توانید از سرزمینتان دفاع کنید. همچنین  صلح و آرامش را در سرزمین خود برقرار کنید. نیروهای خود را از بین شمشیرزنان، کمانداران، نیزه داران و جنگجویان قوی انتخاب کنید.  باید نیروهایتان را در جنگ ها هدایت کنید تا با با انجام دادن بهترین تاکتیک و روش استراتژی مخصوص خود بتوانید پیروز میدان های جنگ باشید.

جمع بندی: اگر شماهم علاقمند به این دسته از بازی های فرمانروایی و  مدیریت ارتشی هستید،من به شما پیشنهاد میکنم که اگر تا به حال تجربه بازی Stick War: Legacy نداشته اید.سریعا در سایت فراروید بازی را به صورت رایگان دریافت کنید.

Stick War: Legacy
بازی Stick War: Legacy توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *