خانه » برنامه » عکاسی » دانلود برنامه Snapseed جدید مود اندروید

دانلود برنامه Snapseed جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Snapseed
  • آپدیت
  • نسخه 2.19.1.303051424
  • اندروید 4.4 and up
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

SnapseedSnapseedSnapseedSnapseed

هم اکنون دانلود نسخه     ویرایشگر حرفه ای  Snapseed  در فراروید!

معرفی برنامه : Snapseed یکی از برنامه های معروف و محبوب ویرایشگر عکس است که برای سیستم عامل اندروید وios موجود است. اسنپ سید یک برنامه کامل برای ادیت عکس های شما است. اگر عکس شما عیب و نقصی داشته باشد، در برنامه اسنپ سید به راحتی می توانید برطرف کنید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.4 تز 5 امتیاز است.

درباره برنامه : Snapseed یک نرم افزار از شرکت گوگل می باشد. یکی از محبوب ترین ترم افزار های ویرایش عکس است که در گوشی موبایل نصب می شود. اسنپ سید  دارای محیط ساده و کلاسیک و دم دستی است. یعنی به راحتی میتوانید از ابزار ها برای ویرایش استفاده کنید. برنامه اسنپ سید کاملا رایگان و بدون نیاز به اینترنت است. این برنامه دارای سه بخش looks_tools_export است که هر کدام کارایی متفاوتی دارد.                                           در بخش looks شما به تصویر خود نوعی افکت می دهید. در بین افکت های موجود در Snapseed گزینه های مختلف،currnet_portrait_morning  را خواهید دید.

currnet مربوط به تصویر اصلی یا تصویر حال است.portrait تیرگی موجود  در تصویر را از حاشیه زیاد می کند.morning قابلیت این را دارد که قسمت سرسبز تصویر شما را زرد کند. در بخش بعدی tools است که بیشتر قابلیت های متفاوت مانند تنظیم کنتراست، تنظیم سایه ها، و تمام قسمت عکس را جز به جز می توانید رنگ عکس ها را در این بخش  تغییر دهید.export در این بخش مربوط به گسترش تصویر، شما است. قابلیت های فراوانی درSnapseed  وجود دارد که، با داشتن ان فقط می توانید بیشتر به این قابلیت ها پی ببرید.

 

جمع بندی: Snapseed  یکی از بهترین ویرایشگر عکس است که، قابلیت های زیادی را درون خود جای داده است. شما می توانید با استفاده از این برنامه عکس های خود را به یک عکس حرفه ای و خیره کننده تبدیل کنید. شما می توانید این برنامه را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Snapseed
برنامه Snapseed توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *