خانه » برنامه » عکاسی » دانلود برنامه Lensa: Photo Editor جدید فول آنلاک اندروید

دانلود برنامه Lensa: Photo Editor جدید فول آنلاک اندروید

آپدیترایگان
Lensa: Photo Editor ‏
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Lensa: Photo Editor ‏Lensa: Photo Editor ‏Lensa: Photo Editor ‏Lensa: Photo Editor ‏

هم اکنون دانلود نسخه 4.3.0.690 ویرایشگر حرفه ای Lensa در فراروید!

برنامه ویرایش و زیبا سازی تصاویر اندروید فول آنلاک

معرفی برنامه: Lensa یک اپلیکیشن برای ویرایش و زیبا سازی تصاویر است. این برنامه مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد. این برنامه قابلیت های متفاوت و زیادی را برای بهتر شدن دوربین سلفی و عکس های سلفی شما را در خود دارد. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی4.1 از 5ا متیاز است.

درباره برنامه: امروزه همه افراد با در دست داشتن گوشی های باکیفیت خود عکس هایی زیبا میگیرند. اما این کیفیت بیشتر مخصوص دوربین پشت یا همان دوربین اصلی است. خوشبختانه نرم افزارهای بسیار خوبی درست شده که، نقص موجود در دوربین ها را برطرف کرده و تصاویر را بسیار با کیفیت و زیبا می کنند و امروز  می خواهیم Lensa که  یکی از ان ها است را معرفی کنیم . لنسا یک ویرایشگر عکس برای عکس ها سلفی شماست! این برنامه فیلتر های زیادی برای عکس های شما دارد تا بتوانید یک سلفی دلپذیر داشته باشید. همچنین می تواند پس زمینه تاری را از بین ببرد و ویرایش های لازم را انجام دهد .

در Lensa تمامی ابزارها برای برطرف سازی نقص های صورت و ساختن عکس هایی حرفه ای قرار داده شده است. فیلتر های منحصر به فردی که در این برنامه وجود دارند، جلوه های دیدنی را به عکس های شما می دهند و آنها را به بهترین شکل ممکن برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام تبدیل می ‌کنند. لنسا دارای طیف گسترده ای از ویژگی هاست و به شما این فرصت را می‌دهد تا بهترین عکاسی را داشته باشید. سایر برنامه های ویرایش ممکن است ویژگی های مشابهی را ارائه دهند، اما لنسا به شما قدرت انتخاب ویرایش های بیشتری را می‌دهد.از جمله ویژگی های این برنامه این است که، شما می توانید سلفی خود را تنظیم کنید تا برجسته شود یا از ویژگی پرتره برای چیزی سنتی تر استفاده کنید.

جمع بندی : بنابراین برای بهتر شدن و زیبا تر شدن عکس های سلفی تان لنسا را نصب کنید. شما می توانید از فراروید به صورت رایگان لنسا را نصب کنید.

 

Lensa: Photo Editor ‏
برنامه Lensa: Photo Editor ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

اپلیکیشن بهینه arm64 میباشد.

دانلود نسخه آنلاک شده
44 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *