خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی رانندگی شوتی اسپرت : ماشین شوتی جدید اندروید

دانلود بازی رانندگی شوتی اسپرت : ماشین شوتی جدید اندروید

آپدیترایگان
شوتی اسپرت : ماشین شوتی
  • آپدیت
  • نسخه 4
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 58
  • نظر: 1
محبوبیت 74% 74%

اسکرین شات ها

شوتی اسپرت : ماشین شوتیشوتی اسپرت : ماشین شوتیشوتی اسپرت : ماشین شوتیشوتی اسپرت : ماشین شوتی

هم اکنون دانلود نسخه 4 بازی ماشینی شوتی اسپرت در فراروید!

معرفی بازی: در بازی شوتی اسپرت شما این امکان را دارید که بتوانید با ماشین های ایرانی، در جاده های وسیع، میان باربری مختلف رانندگی کنید. شبیه سازی محیط بسیار چشم گیر و جذاب و فوق العاده است. به گونه ای که وقتی در حال رانندگی هستید محو تماشای محیط اطرافتان می شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5 امتیاز است.

درباره بازی : شوتی اسپرت یک بازی خوش ساخت ایرانی است. از استودیوی بازیسازی وینتر برای اندرویدی ها منتشر شده است. همانطور که از اسم بازی مشخص است، شما با یک بازی ماشین سواری رو به رو خواهید شد. اما این بازی ماشین سواری متفاوت تر از ماشین سواری های دیگر است. شما با ماشین های شوتی ایرانی مثل پژو، پارس و… را در بازی شوتی اسپرت خواهید داشت. در طول بازی ماموریت ها و چالش های زیادی دارید که باید به خوبی به ثمر برسانید. این بازی خفن را فقط شوتی سواران و عشق ماشینی ها درک میکنند. با این بازی می توانند به اوج لذت ماشین سواری موبایلی برسند. شما در بازی شوتی اسپرت دست فرمان خود را به چالش میکشید و باید از بین دیگر ماشین ها لایی بکشید.

یکی از ویژگی خوب بازی این است که، هم ظاهر ماشین و هم طراحی داخل ماشین به صورت نچرال و واقعی است. ماشین های ایرانی متنوعی از جمله: پارس ای ال ایکس،405، پژو و… موجود است. شما ماموریت هایی را دارید که، پس از تکمیل ماموریت هایتان پول و پاداش دریافت میکنید که، می توانید خرج طراحی و زیبا سازی ماشینتان کنید.

جمع بندی: یک بازی خوب و کامل ایرانی است که تمام ماشین ها و ویژگی های ماشین ایرانی را در خود جای داده است. علاقمندان به ماشین های ایرانی و ماشین بازی، می توانند بازی شوتی اسپرت  را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنند.

شوتی اسپرت : ماشین شوتی
بازی شوتی اسپرت : ماشین شوتی توسط سپر امنیتی تایید شده