خانه » بازی » مسابقه » دانلود CSR Racing – بازی مسابقات درگ سی اس آر دو ۲ + مود + دیتا

دانلود CSR Racing – بازی مسابقات درگ سی اس آر دو ۲ + مود + دیتا

آپدیترایگان
CSR 2 - Drag Racing Car Games ‏
  • آپدیت
  • نسخه 4.6.0
  • اندروید 0.7
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماشینی CSR 2 – Drag Racing Car Games برای اندروید

CSR 2 – Drag Racing Car Games _مسابقات درگ سی اس آر دو! عنوان یک بازی سبقت ماشینی از بازی های خفن و هیجان انگیز هستند که،توسط استودیوی بازیسازی creative mobile games برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در این دسته بازی ها،در نهایت ادرنالین و سرعت را با ماشین های  مسابقه ای خفن را  تجربه میکنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل  پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

مسابقات درگ ریسینگ یک گیم پلی ساده اما درعین حال بسیار خفن با سرعت سرسام اور است. همانطور که در مسابقه های سبقت و ماشین رانی توقع عالی دارید این بازی به همان اندازه عالی است.   مانند فیلم سریع و خشن است. مسابقات سبقت ماشین رانی به این صورت هستند که، در یک مسیر  کوتاه و مستقیم بین دو ماشین برگذار می شود. یک رقابت تنگاتنگ و نفس گیر است. معمولا مسابقه با چراغ یا پرچم قرمز اغاز می شود. ماشین ها در بازی CSR 2 از نیتروژن برای سرعت و شتاب بیشتر استفاده می  کنند. یکی از تاثیر گذار ترین عامل پیروزی و برنده شدن در بازی استفاده از نیتروژن است.

شما انواع ماشین  های اروپایی و هر سبک از ماشین های کلاسیک را می توانید خریداری کنید. مانند ماشین های مزدا،نیسان،  و… در اوایل بازی اصولا شما هیچ پولی برای تعویض ماشین ندارید. اما با مسابقه دادن و برنده شدن،به ازای  هر برد در هر مسابقه به شما پول تعلق می گیرد. شما با پول خود می توانید ماشین جدید را خریداری کنید  و اگر پول کافی برای خرید ماشین نداشته باشید می توانید ماشین فعلی خود را تغییر دهید. مثلا لاستیک ها ،  رنگ، و…  ماشین خود را  عوض کنید و یا حتی می توانید ماشین خود را اسپرت کنید. شما می توانید این بازی ماشین رانی خفن را اکنون از  فراروید  به صورت رایگان دانلود کنید.

CSR 2 - Drag Racing Car Games ‏
بازی CSR 2 - Drag Racing Car Games ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *