خانه » بازی » شبیه سازی » Gold and Goblins – بازی گابلین‌ها و استخراج طلا اندروید + مود

Gold and Goblins – بازی گابلین‌ها و استخراج طلا اندروید + مود

آپدیترایگان
Gold & Goblins: Idle Merger ‏
  • آپدیت
  • نسخه 1.26.0
  • اندروید 5.1
  • دسته
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

  دانلود  نسخه   بازی  چالشی Gold & Goblins برای اندروید

Gold & Goblins_گابلین ها و استخراج طلا! عنوان یک بازی هنری در سبک بازی های شبیه  ساز توسط استودیوی بازیسازی Appqunantum برای سیستم عامل اندروید می باشد. یکی از بهترین بازی  های این استودیو است که توانسته سرگرم کننده باشد و یک گیم پلی خوبی را به ارمغان بیاورد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل  پلی  4.3 از 5.0 است.

در بازی گابلین ها شما وارد دنیای گابلین ها می شوید. باید با مدیریت و استراتژی خود به گابلین ها کمک  کنید تا از معدن ها طلا ها را،استخراج  کنند. بازی اساسا سبک بازی منینگ را دارد. برای استخراج طلا ممکن  است  با چالش های زیادی رو به رو شوید. بدون شک یکی از بهترین بازی در دسته بازی های سبک خودش است.

Gold & Goblins یک بازی بسیار ساده است که،شما در همان ابتدای بازی با تمام مکانیزم های  بازی اشنا می شوید. به راحتی این گیم پل  را یاد می گیرید. شما در هر مرحله از  بازی با  استفاده کردن از طلاهایی را که جمع  اوری کرده اید،باید گابلین های بیشتری را خریداری کنید. باید پس از خرید گابلین ها،ان  ها را به معدن طلا بفرستید تا طلاهای بیشتری را استخراج کنید. این گیم پلی بسیار راحت و سرگرم کننده  است. در اوایل بازی ممکن است شما گیج شوید و کمی بازی برایتان سخت باشد. اما کم کم با ارتقا دادن  مهارت های خود به بازی تسلط کامل پیدا خواهید کرد.

بازی گابلین ها و استخراج طلا یک گیم پلی بسیار ساده و در عین حال  جذاب و چالش  برانگیز است اگر   شما  به دنبال یک بازی ریلکس و راحت برای سرگرمی و گذر اوقات هستید!این بازی را به شما پیشنهاد میکنم. شما می توانید این بازی جالب و جدید را در  فراروید  به صورت رایگان دانلود کنید.

Gold & Goblins: Idle Merger ‏
بازی Gold & Goblins: Idle Merger ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *