خانه » برنامه » عکاسی » دانلود برنامه Mojo — Reels & Stories Maker جدید مود اندروید

دانلود برنامه Mojo — Reels & Stories Maker جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Mojo — Reels & Stories Maker
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود برنامه استوری ساز Mojo برای اندروید!

Mojo — Reels & Stories Maker! عنوان یک برنامه بسیار کامل و عالی برای ساخت  استوری و ویدئو های کوتاه توسط Archery Inc می باشد. این برنامه انواع متفاوتی از طراحی های زیبا را برای ساخت یک استوری را دارد. شما می توانید که با قالب های موجود در برنامه استوری و یا حتی تیزر های تبلیغاتی کوتاه را بسازید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

Mojo یکی از اپلیکشین های ساخت استوری های جذاب و خیره کننده است که شما دسترسی به امکانات زیادی خواهید داشت. شما اگر بلاگر  یا در کار تبلیغات و ولید محتوا هستید،این اپلیکیشن کاربردی مخصوص می باشد. در این برنامه شما با دسترسی به بیش از 50 قالب متفاوت،می توانید با هر سلیقه ای که دارید یک استوری زیبا را بسازید. علاوه بر ان فونت های جذابی در برنامه وجود دارد که می توانید متن خود را، به زیباترین شکل بنویسید.همچنین این برنامه دارای موزیک های متفاوتی است که، می توانید ان را اضافه کنید تا همراه با استوری شما پخش شود.

شما در ابتدا ورود به این برنامه قالب های اماده زیادی را مشاهده می کنید. هرکدام از قالب ها زیبایی و جذابیت خود را داردند. برای هر چندتا تعداد عکس و ویدیو که می خواهید قالب های اماده وجود دارد که می توانید با انتخاب یکی از ان ها استوری را که می خواهید بسازید. استایل های زیادی وجود دارد که عکس شما از بالا به پایین بیاید و یا پس زمینه چه رنگی باشد. خیلی از این امکانات وجود دارد که تنوع در هر همه چیز زیاد است. موزیک های متفاوت،فونت ها و… همه و همه موجب می شود که یک اپ کامل استوری ساز را داشته باشید. این برنامه برای همه افراد مخصوصا کسانی که به دنبال تولید محتوا خوب هستند بسیار مناسب است. اکنون می توانید را از فراروید دریافت کنید.

Mojo — Reels & Stories Maker
برنامه Mojo — Reels & Stories Maker توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *