خانه » برنامه » عکاسی » دانلود Indie- d3d video Effect for Ins & TikTok VIP – اپلیکیشن اعمال فیلتر های زیبا روی تصویر مخصوص اندروید

دانلود Indie- d3d video Effect for Ins & TikTok VIP – اپلیکیشن اعمال فیلتر های زیبا روی تصویر مخصوص اندروید

آپدیترایگان
Indie
  • آپدیت
  • نسخه 2.6.9
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

IndieIndieIndieIndie

دانلود برنامه Indie- d3d video Effect for Ins & TikTok  برای اندروید

 

Indie- d3d video Effect for Ins & TikTok  _اعمال فیلترهای زیبا روی تصاویر! عنوان یک اپلیکیشن برای اعمال افکت و فیلترها برای ساخت ویدئو، که باعث زیباتر شدن ظاهر عکس و فیلم شما میشود. این برنامه بسیار جذاب توسط ryzenrise  برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این برنامه میتوانید نور را، از جنبه های مختلف روی عکس و ویدئو، محتوا عالی برای خود یا برای شبکه های مجازی خود به مانند اینستاگرام بسازید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون امتیاز 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

اپ های ساخت ویدئو تقریبا در کارایی مانند هستند. اما این دارای انواع افکت و فیلترها برای زیبا سازی عکس ها و ویدئو های شما است، افکت هایی مانند:وی اچ اس،گلیچ و… همچنین قابلیت اضافه کردن موزیک به عکس ها و ویدئو های شما را دارد. شما میتوانید اگر ویدئو شما صدایی را در پس زمینه دارد که، باعث بد شدن ویدئو تان شده را قطع کنید و یک، موزیک زیبا را بر روی ان اعمال کنید. همچنین شما امکان اضافه کردن استیکر هایی به مانند، رنگین کمان و پروانه و… را دارد.

از قابلیت دیگر برنامه این است که، دارای افکت های علمی تخیلی است که می توانید بر روی عکس های خود اعمال کنید. درون این برنامه ایتم هایی که برای یک ادیت پایه نیاز دارید وجود دارد. مانند کراپ، که عکس یا فیلم شمارا قاب بندی و یا کوچک تر یا بزرگ تر میکند. اضافه کردن متن یا و استیکر، برش و یا اتصال چندین ویدئو و مواردی از این در دسترسی کامل دارید. شما میتوانید بر روی یک ویدئو چندین، فیلتر را پیاده کنید و یا از تصاویر خود یک ویدئو بسازید. همچنین امکان تبدیل کیفیت ویدئو به چندین گزینه متفاوت و تنظیم ابعاد ان با توجه به شبکه های اجتماعی که قرار است پست بگذارید.

Indie یک اپلیکیشن خوب برای ویراش عکس و ویدئو های شما است که،با قابلیت های بسیار فراوانی که در خود دارد شما میتوانید به راحتی فیلم و عکس های خودرا ویرایش کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه را از فراروید دانلود کنید.

Indie
برنامه Indie توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *