خانه » برنامه » عکاسی » دانلود برنامه InShot- برنامه کلیپ ساز جدید مود اندروید

دانلود برنامه InShot- برنامه کلیپ ساز جدید مود اندروید

آپدیترایگان
InShot
  • آپدیت
  • نسخه 1.951.1412
  • اندروید 6.0
  • دسته
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود ویرایشگر InShot برای اندروید!

inshot video editore&Video marker _ ویرایشگر ویدیو اینشات! عنوان یک ویرایشگر عالی از محبوب ترین برنامه های ویرایش ویدئو توسط inshot incا می باشد. اینشات با ابزاری که دارد به شما کمک می کند که بتوانید ویدئو های خود را به راحتی ویرایش کنید. در این برنامه انواع متفاوتی از ابزارها برای تغییر رنگ ها،جلوه ها،و… وجود دارد که شما می توانید با استفاده از ان ها ویدئو خود را حرفه ای بسازید. امتیاز این برنامه در گوگل پلی اکنون 4.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

اینشات،یک برنامه حرفه ای ویرایش ویدئو است که، در نسخه فارسی برای اندروید موجود است. این برنامه با کاربردهای متفاوتی که دارد،باعث میشود که بتوانید یه کلیپ،ویدئو یا فیلم چند دقیقه ای را بسیار حرفه ای بسازید. با ورود به برنامه اینشات، که شامل سه گزینه photo.video.collage است، میتوانید عکس و فیلم های خود را ویرایش کنید. با اضافه کردن ویدئو به این برنامه،میتوانید اعمال زیادی را روی ویدئو خود انجام دهید. موزیک روی ویدئو های خود بگذارید،صداهای اضافی را قطع کنید.

ابزار های زیادی برای ویرایش وجود دارد مانند:فیلتر و افکت و ادجاست که باعث یک رنگ یا یک دست شدن ویدئو میشود.  همچنین افکت یا همان پریست های اماده ای که در برنامه وجود دارد که با کلیلک بر روی ان به صورت اتوماتیک،اصلاح تنظیمات رنگی فیلم را انجام میدهد. شما با وارد شدن به گزینه ادجاست به صورت دستی میتوانید،نورا کم و زیاد کنید و نور و رنگ ویدئو تان را یک دست کنید. با گزینه تکست میتوانید متن روی ویدئو اضافه کنید. درادامه قابلیت کم و زیاد کردن سرعت فیلم وجود دارد که،باعث میشود ویدئو به صورت اسلوموشن باشد یا یه قسمت تندتر از قسمت دیگر فیلم باشد که،باعث جذاب ترشدن ویدئو میشود. گزینه های برعکس کردن ویدئو،جداسازی،کات کردن و… را دارد. می توانید نسخه اصلی این برنامه را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی:

1 – برای نصب نسخه جدید برنامه اینشات مود شده [اینشات هک شده / اینشات پرو] باید به این موضوع دقت داشته باشید که نسخه قبل باید کامل همراه cache و data حذف گردد در غیر این صورت قادر به نصب نسخه جدید نخواهید بود [از تنظیمات گوشی و بخش مدیریت برنامه ها اقدام کنید و قبل از زدن دکمه حذف، کش و دیتای برنامه را پاک کنید و در آخر حذف را بزنید] – اگر فراموش کردید و به این نکته توجه نداشته اید و به مشکل خوردید باید به android/data مراجعه و پوشه com.camerasideas.instashot را حذف کنید سپس دستگاه را ریستارت کنید!
2 – این برنامه از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند.
3 – برای استفاده از پکیج فونت ها ؛ پکیج فونت ها را از جعبه دانلود دریافت کرده و از حالت فشرده خارج کنید ؛ سپس وارد برنامه شوید و بعد از نوشتن یک متن دلخواه، برروی Aa کلیک کنید ؛ پس از نمایش فونت ها؛ زیر گزینه فروشگاه یک فلش [⏬] وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید ؛ پس از این کار، وارد پوشه فونت ها شوید و فونت های فارسی که دوست دارید را علامت بزنید تا وارد بخش فونت ها شوند.
4 – برای جلوگیری از به مشکل هنگام خروجی، زبان برنامه اینشات حتما – حتما انگلیسی باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *