خانه » بازی » دانلود بازی باباپز : بازی آشپزی ایرانی ‎جدید مود سکه بینهایت اندروید

دانلود بازی باباپز : بازی آشپزی ایرانی ‎جدید مود سکه بینهایت اندروید

جدیدرایگان
باباپز : بازی آشپزی ایرانی
  • آپدیت
  • نسخه 1.02.67f
  • اندروید 5.1 و بالاتر
  • دسته /
  • رای: 1718
  • نظر: 3
محبوبیت 88% 88%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید بازی باباپز به همراه نسخه مود با سکه بینهایت

هم اکنون نسخه 1.02.67f به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید آپدیت شد!

باباپز، بازی آشپزی ایرانی: بازی باباپز با شخصیت ها و تم کاملا ایرانی به عنوان یکی از محبوب ترین بازی ها در دسته آشپزی معرفی می شود. این بازی یک میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است و امتیاز ۴.۵ از ۵ را توسط حدود ۲۳ هزار کاربر برای خود ثبت کرده است.

در این بازی میتوانید رستوران بخرید و به آشپزی مشغول شوید. از غرفه فلافل تا پیتزا فروشی در این بازی در دسترس هستند و وظیفه شما آشپزی برای مشتریان همیشگی اصغر سیبیل است. با رشد کسب و کار، به روز ترین تجهیزات آشپزخانه در اختیار شما قرار میگیرند و میتوانید با پرداخت سکه آنها را ارتقا دهید. در بازی آشپزی ایرانی باباپز فقط دستپخت نیست که اهمیت دارد بلکه شما باید سریع کار کنید تا مشتری ها از خدمات رستوران راضی باشند. با رضایت بیشتر مشتریان امتیاز شما افزایش پیدا میکند و درآمد بیشتری خواهید داشت. سپس میتوانید با خرید رستوران جدید کسب و کار خود را رونق ببخشید و حسابی معروف بشوید. اصغر سیبیل همیشه آنجاست تا شما را راهنمایی کند و با کیفیت ترین غذا را برای مشتری آماده کنید.

از ویژگی های جالب بازی این است که میتوانید تجهیزات را ارتقا دهید و به این شکل قیمت منو و درآمد را افزایش دهید. میتوانید رستوران های جدیدی افتتاح کنید و برای مشتریان غذاهای مختلف ایرانی بپزید. باباپز یک بازی رایگان است و شخصیت ها و صداگذاری جذاب آن شما را ساعت ها سرگرم میکند. این بازی تم کاملا ایرانی دارد و از شخصیت ها تا رستوران ها و غذاها شبیه به واقعیت ایران هستند.

از بازی های مشابه میتوانیم باغ نگار را به شما پیشنهاد کنیم. این بازی مانند بازی باباپز رایگان است. میتوانید نسخه جدید این بازی را از وبسایت فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

باباپز : بازی آشپزی ایرانی
بازی باباپز : بازی آشپزی ایرانی توسط سپر امنیتی تایید شده