خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Cooking Diary® Restaurant Game جدید به همراه مود

دانلود بازی Cooking Diary® Restaurant Game جدید به همراه مود

جدیدرایگان
Cooking Diary® Restaurant Game
  • آپدیت
  • نسخه 2.8.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

Cooking Diary® Restaurant GameCooking Diary® Restaurant GameCooking Diary® Restaurant GameCooking Diary® Restaurant Game

دانلود نسخه جدید بازی Cooking Diary به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه  2.8.0 به همراه نسخه مود در فراروید قرار گرفت!

آیا حوصله‌تان سر می‌رود که چندین سال از یک زندگی مشابه و انجام همان کار با یک رئیس تلخ خسته شوید؟ و آیا می خواهید از چیزی منحصر به فرد در زندگی خود لذت ببرید که تا به حال تجربه نکرده اید؟

اگر برای هر دو بله، باید بازی‌های شبیه‌سازی اندروید را بازی کنید، زیرا این بازی‌ها تجربه بازی واقعی را در شگفت‌انگیزترین جریان‌ها بدون پرداخت هزینه‌ای برای شما ارائه می‌دهند! به عبارت ساده، اکنون به لطف این بازی‌ها می‌توانید زندگی یک آرایشگر، مدیر، سرآشپز یا حتی یک رئیس شرکت را بدون سرمایه‌گذاری داشته باشید! به طور مشابه، امروز، ما یک پیشنهاد شبیه سازی شده برای همه علاقه مندان به بازی های خود داریم که مشتاق زندگی آشپزی یا سرآشپز هستند! برای این کار نیازی به ایجاد دردسر نخواهید داشت و تنها چیزی که نیاز دارید دانلود کتاب خاطرات آشپزی است. Cooking Diary یک بازی اندرویدی برنده جوایز است که برای همه علاقه مندان به آشپزی ساخته شده است. این یک بازی شبیه سازی است که در آن نه تنها می توانید بهترین دستور غذاها را بپزید بلکه رستوران و کافه های مجازی خود را نیز باز کنید! همچنین می توانید نسخه اصلاح شده ما را با نام Cooking Diary دانلود کنید. نسخه مود شده می تواند پرشورترین گیم پلی را با ویژگی های پرمیوم جادویی به شما ارائه دهد که هیچ جا نمی توانید به آن دست پیدا کنید! برای دانلود Cooking Diary می توانید از تلاش در داخل بازی خودداری کنید و به سادگی روی دکمه زیر کلیک کنید!

اساساً این بازی‌ها به گیمرها کمک می‌کنند تا با تمام ویژگی‌ها و حالت‌های کمکی، آرزوهای خود را به صورت مجازی زندگی یا شبیه‌سازی کنند! Cooking Diary یک بازی شبیه سازی پردرآمد شماره 6 است که در کل فروشگاه Google Play رتبه بندی شده است.

دانلود بازی Cooking Diary® Restaurant Game جدید به همراه مود

Cooking Diary® Restaurant Game
بازی Cooking Diary® Restaurant Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *