خانه » بازی » بازی ایرانی گشت پلیس ۲ شبیه ساز رانندگی به همراه مود بینهایت اندروید

بازی ایرانی گشت پلیس ۲ شبیه ساز رانندگی به همراه مود بینهایت اندروید

آپدیترایگان
گشت پلیس 2 (خودروی پلیس)
  • آپدیت
  • نسخه 4.65
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 7784
  • نظر: 53
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

گشت پلیس 2 (خودروی پلیس)گشت پلیس 2 (خودروی پلیس)گشت پلیس 2 (خودروی پلیس)گشت پلیس 2 (خودروی پلیس)گشت پلیس 2 (خودروی پلیس)گشت پلیس 2 (خودروی پلیس)

دانلود نسخه جدید بازی گشت پلیس ۲ به همراه نسخه مود با سکه بینهایت

هم اکنون نسخه 4.65 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

بازی ایرانی گشت پلیس ۲ + مود یک بازی مسابقه ای و پلیسی است که به جرائت میتوان گفت جز بهترین بازی های مسابقه ای در ایران است، با گشت پلیس ۲ رانندگی مهیج و جذاب با انواع ماشین های پلیس (از جمله؛ پورشه، نیسان جی تی ار، لندکروز، سوزوکی ویتارا، مرسدس بنز و…) که در اپدیت ها کلی ماشین جدید و خفن دیگه اضافه میشه را تجربه کنید و ازادانه در نقشه اورجینال تهران گشت زنی کنید همچنین میتوانید از نیرو کمکی مختلفی مثل هلیکوپتر و.. استفاده کنید.

در بازی گشت پلیس۲ شما در نقش مامور نیروی انتظامی به نام  ارش هستید و کار شما گشت زنی در خیابان های تهران و رسیدگی به ماموریت های مهمی که به شما سپرده میشود است، که در این کار باید سریع باشید و با ریزبینی خلافکار هایی که به شما گزارش داده میشود را دستگیر کنید و به دست قانون بسپارید. و اما قسمت هیجان انگیز ماجرا این است که شما جدیدا برای یک ماموریت خیلی خطرناک و حساس توسط کلانتری مرکز انتخاب شده اید که باید باند خلافکارها را که ارامش شهر را به هم زده اند را دستیگر کنید، فرهاد یک تیرانداز کاملا ماهر است در این ماموریت با او همکاری میکنید، در بازی گشت پلیس ۲ برخلاف واقعیت شما میتوانید ماشین های متنوع خارجی و ایرانی را برای گشت زنی انتخاب کنید و ایتم های ان را با سلیقه خودتان تغییر دهید. و اما نکته جالب ماجرا این است که تنها وظیفه شما در بازی انجام ماموریت ها و گشت زنی نیست شما میتوانید همراه با مابقی بازیکن ها در عکاسی رقابت کنید، به مسابقات ماشینی ملحق شوید، امتحان های چهار گزینه ای بدهید و… 

پس بهتره هرچی سریعتر بروید و باند خلافکارهایی که ارامش شهر را به هم زده اند را دستگیر کنید و به دست قانون بدهید، از اونجایی که معمولا ماموریت های سخت و خطرناک به ارش سپرده میشود و به تنهایی از پس ان بر امدن کار سختی است اگر نیاز بود میتوانید درخواست پشتیبانی کنید. از بازی های مشابه میتوان به بازی وانتی اشاره کرد. بازی مهیج و محبوب گشت پلیس بعلاوه بخش افلاین بخش انلاین هم دارد که میتوانید با بازیکنان سراسر ایران همکاری کنید و با شرکت در مسابقات مختلف میتوانید امتیاز خود را بالا ببرید و با بقیه بازیکنان مقایسه کنید.

بازی گشت پلیس ۲ مود سکه و الماس بینهایت

تبلیغات
گشت پلیس 2 (خودروی پلیس)
بازی گشت پلیس 2 (خودروی پلیس) توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات