خانه » بازی » دانلود بازی ایرانی وانتی نسخه مود سکه و الماس بینهایت

دانلود بازی ایرانی وانتی نسخه مود سکه و الماس بینهایت

جدیدرایگان
وانتی
  • آپدیت
  • نسخه 1.0.4.8
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 801
  • نظر: 4
محبوبیت 87% 87%

اسکرین شات ها

وانتیوانتیوانتیوانتیوانتی

دانلود نسخه جدید بازی وانتی به همراه نسخه مود با سکه بینهایت

هم اکنون نسخه 1.0.4.8 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

بازی وانتی + مود همانطور که از اسمش پیداست یک بازی جذاب ایرانی در دسته تفننی است که اخیرا طرفداران زیادی در بین مردم ایران پیدا کرده است، بازی توسط استودیو بازیسازی نوآگیمز ساخته و منتشر شده است. وظیفه شما در این بازی این است که میوه هایی که در مسیر ریخته اند را جمع کنید و سوار وانتتان کنید و به مقصد برسانید, شما میتوانید وانت های متنوعی که در اختیارتان قرار داده شده است انتخاب کنید و همچنین امکان تغییر راننده وانت را هم دارید که هرکدام از راننده ها ویژگی و مهارت خاص خودشان را دارند.

در بازی Vaneti در مسیرتان هنگامی که درحال جمع اوری میوه ها از خیابان ها هستید تا انها را به بازار میوه فروشان برسانید با بچه هم محلی تان که جدیدا وانت اریسان خریده با نیسان گاوی ابیتان  یک مسابقه مهیج و کوتاه میدهید, همچنین میتوانید با طی کردن مرحله های بازی امتیاز کست کنید و با ان انواع مختلف؛ وانت، تویوتا، کامیون و… خریداری کنید. در این بازی شما حق انتخاب وانت مورد علاقه تان داده شده است که میتوانید ایتم های ان را به سلیقه خودتان تغییر دهید، همچنین میتوانید رانندگان مختلفی برای بازی کردن انتخاب کنید که هرکدام از کارکتر ها ویژگی مخصوص خود را دارند.

بازی Vaneti دارای مراحلی کوتاه و متنوع است که به هیچ عنوان حوصلتان سر نمیرود، این بازی دارای گرافیک و صداگذاری و دیالوگ های نوستالژی و مشتی است که برای مشتی ها یا مشتی دوست ها میتواند خاص و جذاب باشد. فرارویدی عزیز اگر از این بازی جذاب را دوست داشتید میتوانید بازی نیسان آبی که مشابه این بازی است را از فراروید دانلود و امتحان کنید.

بازی وانتی نسخه مود با سکه و الماس بینهایت

وانتی
بازی وانتی توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات