خانه » بازی » بازی خلافکاران 400 ایرانی اکشن جهان باز + مود پول بینهایت

بازی خلافکاران 400 ایرانی اکشن جهان باز + مود پول بینهایت

آپدیترایگان
خلافکاران 400
  • آپدیت
  • نسخه 1.1
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 973
  • نظر: 8
محبوبیت 86% 86%

اسکرین شات ها

خلافکاران 400خلافکاران 400خلافکاران 400خلافکاران 400

دانلود نسخه جدید بازی خلافکاران 400 به همراه نسخه مود با سکه بینهایت

هم اکنون نسخه 1.1 به همراه + مود اختصاصی فراروید!

بازی جذاب و دوست داشتنی خلافکاران 400 + مود یک بازی در سبک اکشن و هیجانی است این بازی توسط استودیو زاگرو گیم طراحی و ویژه دستگاه های اندوریدی منتشر شده است، بازی خلافکاران 400 دارای ده ها اسلحه و وسایل جنگی مختلف است و مکان های گسترده ای دارد این بازی جدیدا به دلیل گیم پلی جذاب و گرافیک چشم نواز خود توانسته است توجه کابران ایرانی را به خود جلب کند و محبوبیت زیادی به دست بیاورد این بازی دارای دو بخش جذاب است در بخش اول میتوانید ازاد در شهر و خیابان ها قدم برنید و بخش دوم به صورت مرحله ای است. بازی خلافکاران داستان یک زندگی واقعی را نشان میدهد شما برای به چرخواندن زندگی خود دست به کارهای مختلف میزنید و بابت ان پول دریافت میکنید شما میتوانید اینجا انتخاب کنید که کارهای خلاف و دردی را انجام دهید یا حتی برای قانون کار کنید این مسیر به شما بستگی دارد.

در بازی خلافکاران 400 شما در نقش یک مامور مخفی قرار دارید که باید جاسوسی باند خلافکاران را بکنید و انها را دستگیر کنید حتی شما گاهی باید با لباس های مبدل به ماموریت هایی برای شناسایی و جمع اوری اطلاعات یا دستگیر باند خلافکاران بروید. شما در این بازی میتوانید انتخاب کنید که ازادانه در شهر قدم بزنید و یا با بخش مرحله ای پیش بروید.

بازی خلافکاران 400 مود اندروید

بازی ایرانی خلافکاران جز اولین بازی های جهان باز «open world» در ایران است که بسیار محبوب شده است این بازی با طراحی فضای کاملا ایرانی و داستان جنایی است. این بازی بیش از ۱۰۰ هزار دانلود در استور های ایرانی داشته است.

 

خلافکاران 400
بازی خلافکاران 400 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات