خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Clean Road جدید به همراه مود

دانلود بازی Clean Road جدید به همراه مود

آپدیترایگان
Clean Road
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

Clean RoadClean RoadClean RoadClean Road

دانلود نسخه جدید بازی Clean Road به همراه نسخه مود 

هم اکنون نسخه  1.6.43 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید آپدیت شد!

تلفن‌های هوشمند اندرویدی از اقیانوس عظیمی از بازی‌ها در فروشگاه Google Play تشکیل شده‌اند، بیش از میلیون‌ها بازی در دسترس هستند، از جمله همه ژانرها مانند ورزش، گاه به گاه، اکشن، ماجراجویی، بازی و شبیه‌سازی. اما بیشتر بازی‌های اینجا با بازی طولانی‌مدت سازگار نیستند، زیرا در پیچ‌های چالش‌برانگیز، همه بازی‌ها غیر جالب و خسته‌کننده می‌شوند. بنابراین امروز ما اینجا هستیم تا درباره یک بازی اندرویدی صحبت کنیم که از همه نظر عالی است و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند – Clean Road.

به طور کلی، این یک بازی تمیز کردن جاده است که مانند بازی های در حال اجرا TPP مانند Subway Surfers و Temple Run قابل بازی است. اما تنها تفاوتی که در اینجا مشاهده خواهید کرد، تمیز کردن است. در اینجا شما باید زمین های یخ، ماسه و چمن را تمیز کنید تا موانع جلوی ماشین های مختلف دیگر را بردارید و راه آنها را برای تکمیل سطوح باز کنید. این یک بازی استثنایی است که از سطوح بسیار چالش برانگیز تشکیل شده است که به شما احساس فوق العاده ای می دهد.

Clean Road  اینجاست تا با سکه های نامحدود به شما خدمت کند و با استفاده از این سکه ها، فقط می توانید تمام به روزترین کامیون ها را خریداری کنید و می توانید تمام سطوح چالش برانگیز را به راحتی پاک کنید. علاوه بر این، می‌توانید از این سکه‌ها برای خرید دارایی‌های مختلف استفاده کنید که به شما کمک می‌کند تا بازی را راحت‌تر از چیزی که فکرش را کنید، انجام دهید. پس عجله کنید و برای شروع سفر خود در این نسخه استثنایی بازآفرینی شده، روی دکمه دانلود زیر کلیک کنید. Clean Road یک بازی اندرویدی شبیه سازی است که به طور همزمان در سه سبک مختلف قرار می گیرد.

دانلود بازی Clean Road جدید به همراه مود

Clean Road
بازی Clean Road توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *