خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی ایرانی شریف آباد جدید به همراه مود با سکه بینهایت

دانلود بازی ایرانی شریف آباد جدید به همراه مود با سکه بینهایت

جدیدآنلاین
شریف آباد
  • رای: 1341
  • نظر: 25
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

شریف آبادشریف آبادشریف آبادشریف آبادشریف آبادشریف آبادشریف آبادشریف آباد

دانلود نسخه جدید بازی شریف آباد به همراه نسخه مود با سکه بینهایت

هم اکنون نسخه 1.4.5.8 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

بازی جذاب و سرگرم کننده شریف آباد + مود در دسته شبیه سازی و کشاورزی قرار دارد. این بازی یک شاهکار دیگر از استودیوی فرهنگی نردبان اندیشه فردا که سازندگان امیرزا و باقلوا هم هستند. 

در این بازی شما میتوانید لذت باغبانی، کشاورزی و دامداری را  بچشید و تجربه ای جالب داشته باشید. همین الان میتوانید از یک باغچه کوچک شروع کنید و با فروش محصولات خود و با تلاش و پشتکاری پیشرفت چشم گیری کنید و مزرعه ای که رویایش را داشته اید را بسازید و موفقیت را بچشید.

بازی دلنشین شریف آباد در یک روستا است که شما با باغبانی، کشاورزی و دامداری مشغول به کار میشود و محصولات خود را پرورش داده و به مردم میفروشید و کسب درامد میکنید و با درامد خود مزرعه‌تان را ارتقا میدهید و رشد میکنید. از انجایی که بازی شریف اباد یک بازی ایرانی است در بازی هم به فرهنگ زیبای ایرانی اشاره زیادی شده است برای مثال؛ از غذاهای ایرانی در این بازی استفاده شده است و از موسیقی سنتی و اصیل ایرانی هم در بازی استفاده شده است. همچنین میتوانید حیوان هایی از جمله سگ اموزش داده را در کنار دست خود داشته باشید. اگر شما به بازی های مزرعه داری و این چنینی علاقمند هستید این بازی کاملا برازنده شماست.

بازی شریف اباد کاملا انلاین است و شما برای بازی کردن نیاز به دیتا دارید. این بازی دارای کارکتر های و انیمیشن بامزه ای است و از گرافیکی تحسین برانگیزی برخوردار است. اگر این بازی را دوست داشتید فراروید به شما کاربران عزیز بازی خیاط باشی را که در سبک شبیه بازی است معرفی میکند این بازی برای علاقمندان به خیاطی و مزون داری به شدت توصیه میشود. امیدوارم که از همراهی با فراروید لذت کافی را برده باشید.

نسخه مود بازی شریف آباد رایگان سکه بینهایت

شریف آباد
بازی شریف آباد توسط سپر امنیتی تایید شده