خانه » برنامه » دانلود برنامه Alight Motion جدید به همراه مود

دانلود برنامه Alight Motion جدید به همراه مود

Alight Motion
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Alight MotionAlight MotionAlight MotionAlight Motion

دانلود نسخه جدید Alight Motion  به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه 4.2.3 به همراه نسخه مود در فراروید قرار گرفت!

در سری برنامه های طراحی و ویرایش، امروز به بررسی اجمالی، ویژگی ها و رابط کاربری  Alight Motion  می پردازیم و همچنین نسخه اصلاح شده Alight Motion را در اختیار شما قرار می دهیم که در آن، تمام هزینه های پولی و پولی را تجربه خواهید کرد. ویژگی های پریمیوم بدون هزینه اگر از برنامه iOS VideoStar استفاده کرده اید، پس باید در مورد ابزارهای گرافیکی حرکتی و اهمیت آنها بدانید. بنابراین Alight Motion اپلیکیشنی است که به تازگی برای دستگاه‌های اندرویدی راه‌اندازی شده است که شامل تمام ابزارهای گرافیکی حرکتی حرفه‌ای است. اگر در مورد موشن گرافیک نمی دانید – Motion Graphics صرفاً قطعاتی از انیمیشن و ویدیو هستند که جلوه های توهمی را به روش های مختلف هنری ایجاد می کنند.

Alight Motion اولین ویرایش انیمیشن و موشن گرافیک است که اپلیکیشنی را برای دستگاه های اندرویدی طراحی می کند. این شامل همه ابزارهای حرفه ای است که فقط در نرم افزارهای رایانه شخصی پیشرفته مانند Adobe After Effects موجود هستند. با کمک این برنامه، کاربران به راحتی می توانند انیمیشن و جلوه های حرکتی واضح را مستقیماً بر روی تلفن هوشمند خود ایجاد کنند. همچنین اگر مبتدی هستید و به تازگی سفر طراحی موشن گرافیک خود را شروع کرده اید، Alight Motion بهترین گزینه برای شما است زیرا شامل مجموعه گسترده ای از آموزش ها برای ویرایش فیلم ها و همچنین استفاده از این برنامه است.

اگر یک خالق یا حتی یک ویرایشگر معمولی ویدیو هستید، باید از این برنامه استفاده کنید، با کمک ابزارهای حرفه ای آن واقعاً شما را شگفت زده خواهد کرد. این شامل ابزارهای تنظیم رنگ، فیلترهای استثنایی، انواع جلوه های بصری با کیفیت دسکتاپ و همچنین انیمیشن فریم کلیدی است که به شما کمک زیادی می کند. با این وجود، برای بهره مندی از تمام ابزارهای حرفه ای و منابع استثنایی، Alight Motion اشتراک پولی را آغاز کرد که هزینه آن 60.00 INR در ماه و 360.00 INR در سال است.

دانلود برنامه Alight Motion جدید به همراه مود

تبلیغات
Alight Motion
برنامه Alight Motion توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *