خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی BitLife – Life Simulator جدید به همراه مود

دانلود بازی BitLife – Life Simulator جدید به همراه مود

جدیدرایگان
BitLife - Life Simulator
  • رای: 16
  • نظر: 0
محبوبیت 87% 87%

اسکرین شات ها

BitLife - Life SimulatorBitLife - Life SimulatorBitLife - Life SimulatorBitLife - Life Simulator

دانلود نسخه جدید بازی BitLife به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه 3.2.15 به همراه نسخه مود در فراروید قرار گرفت!

امروزه، تقریباً هر روز میلیون ها منبع برای به دست آوردن سرگرمی های عظیم مانند فیلم، عکس، کلیپ های خنده دار و بازی های اندروید وجود دارد. با این حال، اگر ما بین این همه منابع خارق العاده بهترین منبع را پیدا کنیم، بازی های اندروید می توانند به ما کمک زیادی کنند. بازی‌های اندروید استثنایی هستند، از جمله بهترین کیفیت گرافیکی مانند بازی‌های رایانه‌ای با پیکربندی بالا و اندازه بزرگ. با این حال، هنوز هم نمی‌توانید شگفت‌زده شوید و نمی‌توانید بدون دریافت یک بازی اندرویدی واقعی از زمان کسل‌کننده خود فرار کنید. اما فرض کنید اگر یک بازی اندرویدی بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشید که بر اساس زندگی واقعی و زندگی خودتان است، چگونه خواهد بود؟ استثنایی، درست است؟ با توجه به این موضوع، ما امروز اینجا هستیم با بهترین پیشنهاد برای همه گیمرهای مشتاق اندروید، به نام BitLife. وجود کلمه life در داخل نام بازی، چیزهای واقعی از جمله تمام وظایف و سنین را پوشش می دهد.

تنها با کشیدن گوشی و انجام کارهای ساده می توانید از دوران کودکی، نوجوانی، بزرگسالی و پیری خود لذت ببرید. به عبارت ساده، هیچ بازی استثنایی در کل مقیاس بازی اندروید مانند BitLife وجود ندارد. همچنین می‌توانید نسخه اصلاح‌شده BitLife با نام BitLife را از اینجا در زیر دانلود کنید تا از اشتراک پریمیوم بازی بدون پرداخت یک ریال لذت ببرید. اکنون انتخاب با شماست!

پس از داشتن تمام ویژگی های ذکر شده در بالا، به MOD نسل های بی نهایت بازی نیز دسترسی خواهید داشت. این یک ویژگی آینده نگر از بازی است که شما را قادر می سازد تا نسل های نامحدودی از افرادی را که با آنها زندگی می کنید ایجاد کنید. به عبارت ساده، شما می توانید زندگی پسر، پدر، برادرزاده، نوه، پدربزرگ، خواهر، برادر و مادر خود را پس از مرگ در بازی زندگی کنید. در اینجا سرگرمی گیر نمی کند!

دانلود بازی BitLife - Life Simulator جدید به همراه مود

BitLife - Life Simulator
بازی BitLife - Life Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *