خانه » بازی » معمایی » HP: Puzzles & Spells – دانلود بازی هری پاتر: پازل‌ها و جادوها + مود

HP: Puzzles & Spells – دانلود بازی هری پاتر: پازل‌ها و جادوها + مود

آپدیترایگان
Harry Potter: Puzzles & Spells
  • آپدیت
  • نسخه 67.0.207
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی پازلی Harry Potter: Puzzles & Spells برای اندروید

Harry Potter: Puzzles & Spells – هری پاتر: پازل ها و جادوها!عنوان یک بازی بسیار جذاب و دوس داشتنی در سبک بازیهای پازل از استودیوی بازیسازی Zynga برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شاهد ایتم های هری پاتری و تمام جادوهای هستید. این بازی بسیار جذاب است. شما بایدجورچین های مختلف را حل کنید. سبک اصلی این بازی مانند سری بازیهای Candy Crush است. یعنی اینکه بازی به صورت جورچین های سه تایی است. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما می توانید از وردهای معروف وینگاردیوم له ویوسا هم برای کسب امتیازات نیز بهره ببرید. همچنین در این بازی گروه بندی ‌های مختلف و معروف هری پاتری وجود دارد. شما در قالب یکی از اعضای گروه گریفندور می ‌توانید به جمع آوری امتیاز برای گروه خودتان بپردازید. اگر از عاشقان هری پاتر هستید و دوست دارید یک بازی سبک پازل دوست داشتنی با داستان هری پاتر را تجربه کنید. با طلسم‌ها و چالش‌های جادویی دیگر در بازی روبه رو شوید و در دنیای اسرارآمیز جادوگران را جشن بگیرید. معماهای جادویی این بازی شما را مجذوب خود می‌کنند. مهارت‌های خود را ارتقا دهید تا بتوانید توانایی‌های جادویی خود را ارتقا دهید. با کمک طلسم‌های خود می‌توانید معماهای سخت‌تری را حل کنید. حضور شخصیت های معروف هری پاتر در بازی باعث جذابیت دوچندان بازی می شود.

گیم پلی بازی بسیار اعتیادآور و جورچینی می باشد که شما باید آیتم های مشابه را کنار هم قرار دهید. در داستان بازی می توانید از انواع قدرت های جادویی برای حذف سریع تر آیتم های مشابه و پیشروی سریع تر در بازی استفاذه کنید. بازی دارای صداگذاری فوق العاده جذاب با جلوه های بصری فوق العاده است. گرافیک بسیار عالی و دوست داشتنی رنگارنگ و بازی بسیار می تواند جذاب باشد. بازی نسبت به حجم کمی که دارد دارای گرافیک و طراحی بسیار عالی است. اگر شما هم از علاقه مندان به دنیای هری پاتری هستید،این بازی را از فراروید دانلود کنید.

Harry Potter: Puzzles & Spells
بازی Harry Potter: Puzzles & Spells توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *