خانه » بازی » معمولی » Candy Crush Saga – بازی پازل “حذف آب‌نبات” اندروید + مود

Candy Crush Saga – بازی پازل “حذف آب‌نبات” اندروید + مود

آپدیت
Candy Crush Saga ‏
  • آپدیت
  • نسخه 1.262.1.1
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی فانتزی Candy Crush Saga برای اندروید

Candy Crush Saga _ حذف آب‌نبات! عنوان یک بازی سرگرم کننده جذاب از دسته بازی های بازی بازی های جور کردنی می باشد .شما با بازی کندی کراش وارد یک دنیای ابنباتی می شوید. با  کنار هم قرار دادن،مهره ها و اب نبات های شبیه به  هم بازی انجام  می شود. در هر صفحه به شما ماموریت هایی داده می شود که باید ان ها را انجام دهید. برای عبور از مرحله  باید به خوبی ماموریت خود را انجام دهید. امتیاز به دست اورده این بازی در  گوگل پلی اکنون 4.6  از  5.0 امتیاز است.

در این بازی یک صفحه رنگارنگ از ابنبات های متفاوت  پیش روی شما قرار داده می شود. در هر قسمت از مرحله همانطور که در ابتدا هم گفتیم،شما باید ماموریت های خود را انجام دهید. شما باید در بازی سه یا چند مهره و شیرینی همرنگ را در یک  مسیر  قرار دهید. پس از قرارگرفتن ان ها در کنار هم،به صورت خودکار از بین می روند. این بازی جزو دسته  های  جور  کردنی  است و تفاوت چندان زیادی با بازی های جور کردنی دیگر ندارد. همه این دسته بازی ها،در یک سبک هستند.

از قسمت جذاب بازی فصل های مربوط به مرحله های ژله است. این مراحل جذابیت مخصوص به خود را دارند. مراحل ژله  ویژگی های متنوعی را به بازی اضافه میکنند. این ابنبات های جذاب و خشمزه در بیشتر از مرحله های بازی وجود دارند. کندی  کراش سودا از مکانیک های مختلفی را در بطن گیمپلی خود دارد. هرچه به جلوتر در بازی پیش میروید، محدودیت های  متفاوتی به مراحل بازی اضافه می شوند و باعث میشود بازی سخت تر و چالشی تر باشد. گرافیک بازی به مانند گرافیک بازی های جور کردنی است و فضا رنگارنگی را دارد. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید  دانلود کنید.

Candy Crush Saga ‏
بازی Candy Crush Saga ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *