خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود Ego Sword – بازی نقش‌آفرینی- کلیکی شمشیر غرور اندروید + مود

دانلود Ego Sword – بازی نقش‌آفرینی- کلیکی شمشیر غرور اندروید + مود

آپدیترایگان
Ego Sword : Idle Hero Training
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Ego Sword: Idle Sword Clicker برای اندروید

Ego Sword: Idle Sword Clicker – کلیکر شمشیر غرور!عنوان یک بازی بسیار جذاب هیجان انگیز در دسته بازیهای نقش آفرینی از سوی استودیوی کره ای Betdon برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی جذاب شما در نقش یک قهرمان هستید که باید از بشر محافظت کنید. شما قهرمانی هستید که برای دفاع از مرزهای بشر آمده اید و باید دشمنان و هیولاها که می خواهند بشر را نابود کنند از بین ببرید. با این هیولاها به یک سفر پر مخاطره و هیجان انگیز خواهید رفت. شما باید بسیار قوی عمل کنید و رشد کنید تا به یک قهرمان تبدیل شوید. شمشیر خود را بردارید و همه ی هیولاها را از بین ببرید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

شمشیر های مختلفی در بازی وجود دارد که باید آن را جمع آوری کنید و از آن ها برای ارتقا و شکست هیولاها در بازی استفاده کنید. شمشیر ایگو یک بازی پیکسلی با کیفیت بسیار عالی است. شما در این بازی می توانید بیش از 200 نوع شمشیر برای مبارزه با هیولاها جمع آوری کنید.  شمشیرهایی که در بازی وجود دارند همچنین تقویت شدن دارند.  بسیار جذاب است که بتوانید شمشیرتان را تقویت کنید و ارتقا دهید. علاوه بر شمشیر بازی دارای قهرمانان مختلف است. قطعا شما با انجام این بازی یاد بازی های کلاسیک و نوستالژیک دهه 90 خواهید افتاد. یکی دیگر از بازیهای جذابی که در این سبک دفاع از بشر می باشد،بازی Galaxy Invader: Alien Shooting می باشد.

بازی ترکیبی از بازی های اکشن، نقش آفرینی و ماجراجویی هیجان انگیز است. در این ماجراجویی جذاب شما قهرمان این داستان هستید که باید از بشریت محافظت کنید و قهرمان مردم باشید. در طول این ماجراجویی شما همراهان، دوستان و متحدان متفاوتی خواهید داشت که می توانید از نیروها و قابلیت های آن ها به نفع خود استفاده کنید. این بازی جذاب را از دست ندهید.6 اکنون می توانید بازی را از فراروید دانلود کنید.

Ego Sword : Idle Hero Training
بازی Ego Sword : Idle Hero Training توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *