خانه » بازی » معمولی » دانلود Family Farm Seaside – بازی تفننی “مزرعه ی ساحلی” اندروید

دانلود Family Farm Seaside – بازی تفننی “مزرعه ی ساحلی” اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Family Farm Seaside
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Family Farm Seaside برای اندروید

Family Farm Seaside – مزرعه ساحلی!عنوان یک بازی جذاب شبیه ساز مزرعه داری از سوی استودیوی بازیسازی FunPlus برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی جذاب شما یک مزرعه ای در اختیار دارید که باید آن را گسترش دهید. هرچه می خواهید را در مزرعه خود بکارید و مزرعه تان را به بزرگترین مزرعه تبدیل کنید. تمام تلاشتان را بکنید تا بتوانید مزرعه تان را گسترش دهید و انواع متفاوتی از میوه و… را بکارید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

مزرعه کوچک شما در کنار ساحل قرار دارد و یک فضای بسیار چشم اندازی را دارد. پس این مزرعه زیبا را توسعه دهید. شما این امکان را دارید که بیش از 200 نوع محصول متنوع کشاورزی مانند خیار،گوجه،سبزی و… را بکارید. پس از کاشت محصول آن را برداشت کنید و محصول خود را بفروشید. از طریق درآمدتان می توانید برای مزرعه خود تجهیزات خریداری کنید و مزرعه تان را ارتقا دهید. این بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب است که می تواند گزینه مناسبی برای اوقات فراغتتان باشد. Farming Simulator 23 Mobile عنوان یکی دیگر از بازیهای جذاب مزرعه داری است که شما را جذب خود می کند.

در بازی امکان همکاری و رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین از سراسر جهان را دارید که بسیار جذاب و هیجان انگیز است. در بخش انلابن بازی شما می توانید دیگر بازیکنان را به دوستان خود در بازی اضافه کنید و مزرعه آن ها را ببینید و با یکدیگر همکاری کنید تا کسب و کار شما بزرگتر شود. به صورت شریکی باهم کار کنید و محصولات خود را بفروشید. بازی دارای گرافیک بسیار عالی وHD است که بسیار خیره کننده است. فضای رنگ رنگی بازی بسیار جذاب و مناسب برای کودکان شما می باشد. صداگذاری بازی هم بسیار مهیج و جذاب است و همه اینها در کنارهم موجب تولید یک بازی خفن شده اند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Family Farm Seaside
بازی Family Farm Seaside توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *