خانه » بازی » شبیه سازی » Crypto Idle Miner – دانلود بازی شبیه‌ساز “استخراج‌گر رمزارز” اندروید!

Crypto Idle Miner – دانلود بازی شبیه‌ساز “استخراج‌گر رمزارز” اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Crypto Idle Miner: Bitcoin Inc
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Crypto Idle Miner: Bitcoin IncCrypto Idle Miner: Bitcoin IncCrypto Idle Miner: Bitcoin IncCrypto Idle Miner: Bitcoin Inc

دانلود بازی شبیه ساز ارز Crypto Idle Miner برای اندروید

Crypto Idle Miner: Bitcoin mining game _ استخراج رمز و ارز! عنوان یک بازی شبیه ساز بسیار جذاب از سوی استودیو بازی سازی Hora Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی در سبک بازیهای مدیریتی می باشد. شما در نقش یک مدیر یا یک تریدر رمزارز Bitcoin،هستید. حال شما وظیفه دارید که از این طریق سرمایه زیادی را به دست بیاورید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا گفتیم شما باید سرمایه برای خود به دست بیاورید. سرمایه های شما در بازی از خرید و فروش و ماین رمزارز به دست می آید. در این بازی شما تمامی قسمت های استخراج ارز های دیجیتال را در این بازی تجربه می کنید. شما حتی در آمد هم میتوانید از این بازی کسب کنید. در این صورت که در این بازی دو نوع پول وجود دارد که یکی از آنها پول بازی است و یکی از آنها هم توکن رمز ارز است. به راحتی می تواند به پول واقعی تبدیل شود و به والت شما منتقل شود. همچنین در این بازی دو نوع رمزارز وجود دارد که یکی ارز Bitcoin است که پول مجازی بازی است و یکیدیگر از آنها توکن HORA است که پول واقعی بازی است.

نحوه دستیابی توکن HORA هم به این صورت است که هرچه شما بتوانید رتبه بهتری درلیدربورد جهانی بازی به دست بیاورید، می توانید توکن بیشتری دریافت کنید. برای برداشت توکن ها، شما بایدحداقل 10000 توکن به دست بیاورید. هرچند که در ایران اینکار بسیار سخت و دشوار است. به دلیل وجود تحریم های مختلف،اما امکان پذیر است. حال شما باید در بازی پشت سر هم تجهیزاتی که دارید را اپدیت کنید و برای خود تجهیزات ماینینگ بخرید. شما به الکتریسته نیاز دارید بتوانید اپگرید شوید و دستگاه های بیشتر ماینینگ به دست بیاورید. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را از فراروید دانلود کنید.

Crypto Idle Miner: Bitcoin Inc
بازی Crypto Idle Miner: Bitcoin Inc توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *