خانه » بازی » شبیه سازی » Woodturning – بازی آرامش بخش-سرگرم کننده برش‌چوب اندروید + مود

Woodturning – بازی آرامش بخش-سرگرم کننده برش‌چوب اندروید + مود

آپدیترایگان
Woodturning
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Woodturning برای اندروید

Woodturning – برش چوب (خراطی)!عنوان یک بازی سرگرم کننده و شبیه ساز از استودیوی محبوب و نام آشنای VOODOO برای سیستم عامل اندروید می باشد. این استودیو سازنده بازی Slice It All می باشد. این بازی شمارا به دنیایی از آرامش و خلاقیت دعوت می کند. در این بازی شما در نقش یک خراط هستید که باید با استفاده از چوب و تنه های درختان سفارشات مشتریان را که شامل هرچیزی هست را بسازید و تحویل دهید. امتیاز به دستآورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ابتدا هم عنوان کردیم که شما به عنوان یک خراط سفارش های متفاوتی دارید که شامل اشکال مختلف هستند، که باید با استفاده از تنه درخت بسازید. در بازی شما برای ساخت سفارشات باید از دستگاهای مخصوص و یا چاقوهایی که برای اینکار هستند استفاده کنید. اینها ابزار کار شما در این مسیر هستند. سفارشات مشتریان چیز های متفاوتی است که ممکن است بسیار سخت و یا بسیار آسان باشند. شما باید در هر صورت بتوانید اینها را به بهترین شکل ممکن بسازید و تحویل دهید. در این بازی ظرافت و‌ تمیزی کار شما مهم ترین چیز است پس به درستی و‌ با حوصله کارتان را انجام دهید. دقیقا مطابق به خطوطی که رو چوب وجود دارد آن را برش دهید.

پس از برش چوب ها شما باید با استفاده از پد مخصوص که اسفنجی شکل است،چوب های اضافه و پرز ها را پاکسازی کنید. پس از آن نوبت این است که شکلی را که درست کرده اید را رنگ کنید. تمامی این بازی قطعا می‌تواند آرامش بخش روح شما باشد به طوری که شما از بازی لذت می برید. این بازی به دور از هر سختی و چالشی است. شما درتمامی مراحل بازی از بازی لذت می برید و ارامش و‌حس خوب را به خود منتقل می کنید. اگر به دنبال این سبک از بازی هستید بازی برش چوب را از دست ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید

Woodturning
بازی Woodturning توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *