خانه » بازی » شبیه سازی » Mergest Kingdom – بازی مدیریتی «پادشاهی ادغام» اندروید + مود

Mergest Kingdom – بازی مدیریتی «پادشاهی ادغام» اندروید + مود

آپدیت
Mergest Kingdom: Merge game
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز ergest Kingdom: Merge game برای اندروید

  mergest Kingdom: Merge game – پادشاهی ادغا! عنوان یک بازی جذاب و البته سرگرم کننده از استودیوی سنگاپوری Clever Apps Pte L6 td برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی در سبک بازی های شبیه ساز،مدیریتی می باشد. یک بازی فانتزی بسیار جذاب در دنیایی پر از سحر و جادو می باشد. شما در نقش کسی هستید که قرار است یک پادشاهی را گسترش دهد. در این مسیرهم چالش های زیادی دارید که باید بتوانید پشت سر بگذارید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون  4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

با پشت سر گذاشتن چالش ها و حل کردن مشکلات، این پادشاهی را شکوفا کند شما علاوه بر گسترش پادشاهی وظیفه دارید تا در این بازی قهرمانان را نجات دهید. هر قهرمان ماموریت جداگانه ای خواهد داشت زیرا آنها کسانی هستند که نمی توانند در این بازی ناپدید شوند. پس از اینکه سه قهرمان محبوب را با موفقیت نجات دادید، قهرمانان برای اداره سرزمین های مشخص در بازی تقسیم می شوند. بازیکنان قهرمانان را به آن باغ هدایت می کنند و تمام وظایف را انجام می دهند. Merge Tower Defense 3D یکی دیگر از بازیهای ادغام کننده بازی می باشد که بسیار خفن است.

شما می توانید در قسمتی از از پادشاهی یک مزرعه ای بپا کنید. شما باید به مزرعه داری و کاشت و برداشت محصولات بپردازید. حال برای اینکار  باید آیتم های یکسان را ترکیب کنید. این آیتم ها ممکن است هرچیزی که فکر می کنید باشد. با ترکیب حداقل هر سه آیتم مانند به هم  در یک دسته با یکدیگر یک محصول جدید می توانید بسازید. بازی دارای یک بخش دیگر است که،بخش بعدی بازی بخش مبارزات خودکار آن است. بازی دارای گرافیک فانتزی و طراحی های رنگارنگی است که می تواند برای هر سن و سالی جذاب باشد اما روند گیم پلی آن نیاز به تمرکز دارد. بنابراین اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیکی و مدیریتی هستید،این بازی قطعا می تواند شما را مجذوب خود کند. پس درنگ نکنید و نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Mergest Kingdom: Merge game
بازی Mergest Kingdom: Merge game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *