خانه » بازی » استراتژی » Ancient Planet – بازی استراتژِیکی – برج‌دفاعی سیاره باستانی + مود

Ancient Planet – بازی استراتژِیکی – برج‌دفاعی سیاره باستانی + مود

آپدیترایگان
Ancient Planet Tower Defense
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Ancient Planet Tower Defense برای اندروید

Ancient Planet Tower Defense _برج های دفاعی! عنوان یک بازی بسیار جذاب در دسته بازی های استراتژی و دفاع از برج ها توسط استودیوی بازی سازی Moonlight Mouse برای سیستم عامل اندروید می باشد‌. بازی درباره یک سیاره ای می باشد که باستانی است و در آرامش به سر می برد. این سیاره امنیت زیادی دارد اما در یکی از روزهای عادی مورد حمله یک گروهی از بیگانگان مهاجم قرار می گیرد. این مهاجمان به این سیاره حمله می کنند و قصد دارند که سیاره را از بین ببرند. شما باید وارد بازی شوید و نگذارید که این سیاره از بین برود. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5  از 5.0 امیتاز میباشد.

شما وظیفه دارید تا در برابر این مهاجمان بایستید و نگذارید که سیاره را نابود کنند. شما با ساخت ابزارهای دفاعی باید جلوی آنها را بگیرید و نگذارید براین سیاره باستانی تسلط پیدا کنند و آن را با تصرف خود در آورند و نابود کنند. مهاجمان را یکی پس از دیگری نابود کنید. بازی گیم پلی اعتیاد آور دارد که شما با یکبار بازی از آن دست نخواهید کشید. وجود 40 مرحله بسیار سرگرم کننده در بازی موجب تنوع بازی میشود و شما را سرگرم می‌کند. یکی دیگر از بازیهایی که در رابطه با دفاع از برج می باشد،بازی Grow Castle می باشد.

بازی دارای صدا گذاری بی نظیر و همچینن دارای طراحی خوب و بسیار عالی می باشد. وجود محیط ها و مکان های مختلف برای مبارزه با طیف عظیمی از دشمنان بسیار جذاب و هیجان انگیز است. استراتژی خود را بکار بگیرید و تیم خود را برای نبرد بچینید. شما می توانید این بازی را به صورت آفلاین اجرا کنید و به بازی بپردازید. برج های دفاعی را در مسیر حرکت مهاجمان قرار دهید و ان ها را بکشید و از نابودی سرزمین تان جلوگیری کنید. نگذارید حتی یک اسیب کوچک به سیاره شما برسد با تمام قوا محافظت کنید. امنیت را به سیاره بازگردانید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Ancient Planet Tower Defense
بازی Ancient Planet Tower Defense توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *