خانه » بازی » معمولی » Plants vs Zombies 2 – دانلود بازی «زامبی‌ها و گیاهان 2» اندروید + مود

Plants vs Zombies 2 – دانلود بازی «زامبی‌ها و گیاهان 2» اندروید + مود

آپدیترایگان
Plants vs. Zombies™ 2
  • آپدیت
  • نسخه 10.8.1
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید

Plants vs Zombies 2 _ زامبی ها و گیاهان 2!عنوان دومین نسخه از سری بازی های زامبی ها و گیاهان از سوی استودیوی ELECTRONIC ARTS برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید با استفاده از گیاهان مختلف زامبی ها را بکشید و آن ها را از بین ببرید. شما باید این کار را با گیاهان مختلف انجام دهید. تلاش کنید تا یک ارتش بزرگی از گیاهان مختلفی جمع آوری کنید و زامبی های بدجنس را از نابود کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این سری از بازی زامبی ها و گیاهان زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله کرده اند. حال شما باید از زرادخانه ی خود در برابرحمله های زامبی ها با استفاده از‌‌ گیاهان مختلف دفاع کنید. شما به غیر از گیاهان مختلف می توانید با انواع ابزارهای مختلفی مانند بمب های گیلاس و دیوار جلوی زامبی هارا بگیرید. نگذارید که این زامبی ها به خانه شما و تمام دارایی هایتان ببرند. در بازی گیاهان متنوعی وجود دارد که هر کدام قابلیت خاص خود را در جنگ با زامبی ها دارند. سعی کنید همه آن ها را جمع آوری کنید. یکی دیگر از قابلیت های جذاب این بازی امکان رشد گیاهان مختلف است.

اگر از علاقه مندان به بازی های برج های دفاعی مانند King of Defense 2، هستید،قطعا این بازی جذاب می تواند نظر شما را به خود جلب کند. چه بسا اگر نسخه اول این بازی یعنی Plants vs Zombies را بازی کرده باشید،نسخه دوم هم برایتان جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. پس شما در این بازی شما مسئول نابودی هزاران زامبی متنوع هستید. همانطور که گفتیم شما باید این کار را توسط گیاهان مختلف انجام دهید. اکنون می توانید این بازی را از فراروید دانلود کنید..

Plants vs. Zombies™ 2
بازی Plants vs. Zombies™ 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *