خانه » بازی » معمولی » دانلود Angry Birds 2 – بازی “پـرندگـان خشمگین 2” اندروید + مود

دانلود Angry Birds 2 – بازی “پـرندگـان خشمگین 2” اندروید + مود

آپدیترایگان
Angry Birds 2
  • آپدیت
  • نسخه 3.15.2
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Angry Birds 2 برای اندروید

Angry Birds 2 _پرندگان عصبی2! عنوان یک بازی نوستالژی بسیار جذاب از استودیوی بازیسازی Rovio Entertainment برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی همان روال قبل را دارد که داستان نابودی دشمنان شرور که خوک ها هستند توسط پرندگان است. شما باید پرندگان را در کمان بگذارید و آن را به سمت دشمنان که خوک ها هستند پرتاب کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا هدف درستی بگیرید و به هدف بزنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

گیمپلی بازی پرندگان خشمگین تقریبا همان روال سابق را دارد. شما با کشیدن پرنده ها به سمت عقب و قرار دادن آنها در مسیر درست باید قلعه های خوک ها را نابود کنید و تخم ها را نجات دهید. برای از بین بردن خوک ها شما باید از هر پرنده ای به درستی در جای مناسبی استفاده کنید تا بتوانید موانعی که در جلوی خوک ها وجود دارد را از بین ببرید. بودی موانع می توانید خوک ها را نابود کنید. بازی دارای صد ها مرحله ی مختلف و جذابی می باشد که می تواند ساعت های زیادی شما را سرگرم کند به طوری که از بازی خسته نمی شوید. شما این امکان را دارید تا قدرت های جادویی و ویژه هم استفاده کنید. در این سری از بازی هر مرحله دو قسمت است. این کل ماجرایی است که منتظر شما است. Angry Birds Journey سری دیگر از این بازی می باشد.

بازی دارای گرافیک بالا و خیره کننده ای می باشد که شما را جذب خود می کند. مکان های مختلفی وجود دارد که می توانید در هرکدام بازی کنید و مراحل سرگرم کننده را عبور کنید. در این نسخه می توانید انتخاب کنید که کدام پرنده در حرکت بعدی به سمت خوک ها پرتاب شود. همچنین امکان رقابت با بازیکنان سراسر جهان را دارید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Angry Birds 2
بازی Angry Birds 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *