خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Angry Birds Journey جدید مود اندروید

دانلود بازی Angry Birds Journey جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Angry Birds Journey
  • آپدیت
  • نسخه 2.11.0
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه  2.11.0 بازی محبوب Angry Birds Journey در فراروید!

معرفی بازی :پرندگان خشمگین یکی از قدیمی ترین بازی محبوب در بین مردم در سراسر دنیا است. پرنده های خشمگین یک بازی با ژانر فکری پازلی است، که استودیوی بازیسازی ROVIO enttertainment corporation  ان را درست کرده است. این استودیو از معروف ترین استودیو بازیسازی مارکت در بین اندرویدی ها استاین مجموعه نیاز به معرفی ندارد زیرا سال هاست که بین مردم دنیا محبوب و معروف است. این بازی به دست اورده در گوگل پلی ، امتیاز 4.6 از 5 امتیاز است.

درباره بازی : بازی Angry Birds Journey اینگونه که مشخص است، قرار نیست هیچ وقت قدیمی شود. این مجموعه یک مکانیزم ساده دارد که، شما فقط با استفاده از یک قلاب،کش و سنگ استفاده میکردید. اما مارکت اندرویدی ها معروف شد و کم کم بازی را توسعه دادند و جای سنگ، پرنده های خشمگین جایگزین شدند. این بازی بسیار خلاقانه و نو اوری جدیدی بود که، خیلی مورد توجه کاربران  قرار گرفته شد. در بازی مکانیزم و روش بازی غین قبل یعنی به این صورت که،پرنده های خشمگین را درون قلاب و کش میگذارید و ان را ب عقب میکشید و با اخرین توان خود پرتاب می کنید.

شما باید پرنده را به سوی هدف ها یعنی، خوک خبیث یا سازه های مختلف است، پرتاب کنید. Angry Birds Journey چون یک بازی فکری پازلی است  با گذشن از هر مرحله بازی ارتقا پیدا می کند و سخت تر می شود. هر یک از پرنده های خشمگین ویژگی های مخصوص به خود را دارند. شما به کمک ویژگی های پرنده ها در هر مرحله می توانید استفاده کنید تا برنده شوید.

 

جمع بندی: در بازی پرنده های خشمگین شما را به یاد قدیم می اندازد. بازی و روش و فرم شکل ان به همان شیوه قدیمی است. به طور کلی یک بازی سرگرم کننده و محبوب در بین مردم است. شما می توانید بازی Angry Birds Journey در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Angry Birds Journey
بازی Angry Birds Journey توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *