خانه » بازی » استراتژی » Sea Port – بازی استراتژی-مدیریتی-شبیه‌سازی «بندر تجاری» اندروید

Sea Port – بازی استراتژی-مدیریتی-شبیه‌سازی «بندر تجاری» اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Sea Port: Cargo Boat Tycoon
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Sea Port: Cargo Boat Tycoon برای اندروید

Sea Port: Build Town & Ship Cargo in Strategy Sim – بندر تجاری: شبیه ساز ساخت شهر و محموله های کشتی رانی!عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده توسط استودیوی کشور اسلواکی Pixel Federation Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی در سبک بازیهای استراتژیکی و مدیریتی در رابطه با شهرسازی می باشد. حال شما یک تاجر حرفه ای هستید و قصد دارید یک بندر بزرگ را بسازید و جزیره را توسعه دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما به عنوان یک تاجر در بازی نقش آفرینی می کنید. شما هدفتان بر این است که جزیره را گسترش و تووسعه دهید و آن را رونق دهید. یک بندر بزرگ بسازید. جزیره تان را به یک مرکز تجاری، تفریحی و توریستی تبدیل کند. برای اینکه بتوانید در اینکار موفق شوید، شما باید کشتی های مختلفی را سازید و با کمک آن ها به نقاط متفاوت سفر کنید و محموله های تجاری و اقتصادی زیادی را حمل کنید. وارد دنیای تجارت دریایی و محموله ها شوید. ناوگان های قدرتمند خود را مدیریت کنید و تبدیل به یک سرمایه دار ثروتمند شوید. اگر به بازی های شبیه ساز شهرسازی و ساخت و ساز علاقه دارید،بازی Idle Theme Park Tycoon را هم دانلود کنید و لذت ببرید.

شما می توانید با انتقال محموله هایتان پول به دست بیاورید و یا با کمک کشتی ها و قایق ها ماهیگیری کنید که این هم یک برایتان درامدی باشد. بازی دارای یک بخش دیگری از بازی یعنی بخش خشکی،می باشد. شما وظیفه دارید در این بخش یک شهر ساحلی بنا کنید و ساختمان ها و مراکز متفاوتی را بسازید. به سفر بروید و سرزمین های ناشناخته را کشف کنید. تجارت کنید،ساخت و ساز انجام دهید،جزیره تان را گسترش دهید و با مدیریت درست به جلو پیش بروید. ماهیگیری کنید و به تجارت بپردازید تا کسب درآمد کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی جذاب را از فراروید دانلود کنید.

Sea Port: Cargo Boat Tycoon
بازی Sea Port: Cargo Boat Tycoon توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *