خانه » بازی » معمولی » دانلود Candy Manor – بازی تفننی عمارت‌بزرگ‌شکلات‌ و‌ آب‌نبات + مود

دانلود Candy Manor – بازی تفننی عمارت‌بزرگ‌شکلات‌ و‌ آب‌نبات + مود

آپدیترایگان
Candy Manor - Home Design
  • آپدیت
  • نسخه 97
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 12
  • نظر: 0
محبوبیت 91% 91%

اسکرین شات ها

دانلود بازی تفننی Candy Manor – Home Design برای اندروید

Candy Manor – Home Design – عمارت بزرگ شکلات و آب نبات – طراحی خانه! عنوان یک بازی تفننی بسیار جذاب در دسته بازی های تفننی از استودیوی بازی سازی Juicy Candy Studio برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی ترکیبی از سبک جورچین و پازلی است. حال در این بازی شما باید به ماری کمک کنید تا عمارت شکلاتی را بازسازی کند و آن را به شکوه سابق بازگرداند. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ابتدا و با ورود به بازی شما باید یک اسمی را برای خودتان مشخص کنید. بعد در ادامه شما یک راهنما به اسم شالیز دارید. کار هایی که در این بازی باید انجام دهید توسط شالیز و توسط باکس های متنی که در پایین صفحه نمایش تان ظاهر می شوند به شما گفته می شود. حال شما باید به بازسازی این عمارت بپردازید. باز سازی هم معمولا با حل پازل ها و معما ها می باشد. در هر مرحله وظایفی بر عهده دارید. شما باید آنها را انجام دهید. وظایف شما همه مربوط به بازسازی خانه مانند پاک کردن گرد و غبار، تعویض پنجره ها، اضافه کردن تخت خواب، و… است. یکی دیگر از بازی های بازیسازی که بسیار جذاب است،Merge Makers: Renovation می باشد.

برای حل پازل ها و جورچین، شما باید بتوانید ۳ یا تعداد بیشتری از شکلات های همرنگ بهم را با آب نبات های هم رنگ را در کنار هم قرار دهید و آنها را حذف کنید. اگر بتوانید تعداد زیادی از شکلات ها و آب نبات های همرنگ را در کنار هم به طور خاصی قرار دهید، می توانید کامبو ها را فعال کنید. عمارت آب نبات خود را ایجاد کنید و عمارت زیبا را به شکوه سابق خود بازگردانید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Candy Manor - Home Design
بازی Candy Manor - Home Design توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *