خانه » بازی » معمایی » Merge Makers: Renovation – بازی ادغام کننده ها: نوسازی + مود

Merge Makers: Renovation – بازی ادغام کننده ها: نوسازی + مود

آپدیترایگان
Merge Makers: Renovation ‏
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.1
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

Merge Makers: Renovation ‏Merge Makers: Renovation ‏Merge Makers: Renovation ‏Merge Makers: Renovation ‏

دانلود بازی فکری،پازلی Merge Makers برای اندروید!

Merge Makers: Renovation ادفام کننده ها:نوسازی! عنوان یک بازی جذاب در دسته بازی های فکری و پازلی، توسط  استودیوی بازیسازی  OAZIS  GAMES می باشد. شما باید در بازی در داستان انا،به انا در ساخت و ساز کمک کنید.داستان بازی و ساخت خانه با المان های فکری،پازبی ترکیب می شود. در این بازی شما به همراه کاراکتر اصلی بازی به نام انا هستید. باید به انا کمک کنید تا بتواند پروژه های ساخت و ساز و بازسازی خانه ها را به خوبی انجام دهد. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.6 از.0 5 امتیاز است.

بازی نوسازی یک گیم پلی بسیار ساده و راحت است. همانطور که در ابتدا گفتیم،وظیفه شما در بازی این است که،به انا در نو سازی خانه ها کمک کنید. برای این کار در هر مرحله از بازی شما باید یک سری از پازل ها را حل کنید.حالا چگونه باید پازل ها را حل کنید؟به این صورت که،ایتم  ها و شکل های مختلف را باهم ترکیب کنید تا به شکل مورد نظر برسید. مثلا شما دو جعبه ابزار را باهم ترکیب می کنید تا به پیچ گوشتی برسید.  بعد باید دو پیچ گوشتی را ترکیب کنید، تا به شت رنگ برسید.در ادامه شت رنگ را ترکیب کنید تا به،کاردک نقاشی برسید.شما باید طرح و ایده های خوبی را برای انا ارئه کنید تا ان را اجرا کند.

بازی به صورت پازلی و  حل  کردنی می باشد. علاوه بر ان در بازی می توانید عشقی پیدا کنید و خانواده تشکیل دهید. در بازی پیشرفت کنید و داستان های شگفت انگیز خود را رقم بزنید. با صاحب خانه ها و داستان جالب ان ها اشنا شوید و به ماجراجویی های جذاب بپردازید. Merge Makers یک بازی عالی برای علاقه مندان به دسته بازی های فانتری و پازلی است.اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را در فراروید دانلود کنید.

Merge Makers: Renovation ‏
بازی Merge Makers: Renovation ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *