خانه » بازی » ایفای نقش » American Dad – دانلود بازی نقش آفرینی-مدیریتی پدر آمریکایی اندروید!

American Dad – دانلود بازی نقش آفرینی-مدیریتی پدر آمریکایی اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
American Dad! Apocalypse Soon!
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش آفرینی American Dad! Apocalypse Soon برای اندروید

American Dad! Apocalypse Soon – پدر آمریکایی: در انتظار آخرالزمان! عنوان یک بازی مدیریتی بسیار سرگرم کننده،در دسته بازیهای نقش آفرینی از سوی استودیوی My.com B.V برای سیستم عامل اندروید می باشد. یکی از بازی های جذاب این استودیو که در فراروید هم موجود است،بازی Frontline Guard می باشد. این بازی از روی مجموعه کارتونی آمریکایی با همین نام یعنی American Dad الگوبرداری شده است. در این بازی شما در نقش شخصیت معروف کارتون بابای آمریکایی یعنی خانواده اسمیت هستید. حال ارتشی از بیگانگان به شهر Langley Falls حمله کرده اند و شما باید بتوانید با دشمنان مقابله کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

بیگانگان در حال تلاش برای نابودی زمین و انسان ها هستند. حال شما در این بازی باید در نقش پدر خانواده یعنی استن اسمیت باید تلاش کنید تا این بحران مدیریت کنید و بتوانید جلوی این حملات را  بگیری دو دشمنان را به عقب برانید. شما برای اینکه بتوانید در مقابل دشمنان ایستادگی کنید. برای این کار شما باید تا از نیروی آدم فضایی ها علیه خودشان استفاده کنید. شما باید یک ارتشی قوی را برای خود بسازید که از کلون های بیگانگان باشد. حال به سراغ مبارزه با دشمن بروید. پناهگاه خود را بسازید و منابع مختلفی را جمع آوری کنید. منابع با ارزش و مورد نیاز خود، ماموریت های مختلف را تکمیل کنید. کلون هایتان را به بهترین سلاح ها مجهز کنید و به نیروهایتان آموزش دهید.

بازی دارای دو بخش اصلی است. بخش اول بخش رویارویی با آدم فضایی ها و مبارزه با آن ها می باشد که در یک گیم پلی سبک نقش آفرینی و استراتژیکی است. بخش دوم بخشی مدیریتی می باشد. در این بخش شما باید پایگاه زیر زمینی خود را که برای محافظت از جان خانواده درست می کنید مدیریت کنید و بخش های مختلف آن را گسترش دهید و مجهز کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

American Dad! Apocalypse Soon!
بازی American Dad! Apocalypse Soon! توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *