خانه » بازی » استراتژی » 3D Wild TD – بازی استراتژیکی “قلمرو آسمانی” اندروید + مود

3D Wild TD – بازی استراتژیکی “قلمرو آسمانی” اندروید + مود

آپدیترایگان
Wild Sky: Tower Defense TD
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژی Wild Sky: Tower Defense TD برای اندروید

Wild Sky: Tower Defense TD _قلمروی آسمانی! عنوان یک بازی استراتژی و دفاع از برج دفاعی از ستودیوی آمریکایی Wild Sky Dev برای سیستم عامل اندروید می باشد. سبک بازی استراتژیک , برج دفاعی است. در این بازی شما باید در برابر دشمنانی که به شما حمله می کنند ایستادگی کنید. آن ها می خواهند به قلمرو شما نفوذ کنند و آن را به تصاحب خود در بیاورند. پس تلاش خود را بکنید و جلو آنها را بگیرید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی ها شما باید به صورت استراتژیکی در مقابل دشمنانی مقاومت کنید. شما باید دشمنانی که قصد نفوذ به قلمرو شما دارند را متوقف کنید. در طول مسیر حرکت آن ها ساختمان ها و نیروهای دفاعی قرار دهید تا به محض رسیدن دشمنان، نیروهای شما به آن ها حمله کنند و قبل از اینکه آن ها بتوانند از این مسیر عبور کنند نابود شوند. هدف شما از ساخت ساختمان و برج ها همین است. از ورود آنها جلوگیری کنید. دشمنان شما هر سری قوی تر خواهند شد و با تعداد بیشتری به شما حمله می کنند. همچنین شما نیروهای خود که شامل شمشیر زنان، کماندارن و … می باشند را در کنار برج ها قدرتمند می توانید ارتقاء و افزایش دهید. اگر به بازی های دفاع از قلعه علاقه مند هستید،بازی King of Defense 2 را هم امتحان کنید.

بیش از 100 مرحله هیجان انگیز و پر از چالش در بازی وجود دارد که شما از بازی خسته نخواهید شد. برج های مختلفی برای ساخت و ساز وجود دارد که شما باید به بهترین شکل ممکن آن ها را بسازید. نیروهای مقاومتی قوی را مانند سربازان شمشیر زن و کمانداران بسازید تا بتوانند از قلعه تان دفاع کنند. مسیرهای مختلفی برای نبرد در مراحل بازی وجود دارد که کار شما را سخت تر می کند. پس از سرزمین خود در برابر هجوم های عظیم دشمنان دفاع کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی جذاب را از فراروید دانلود کنید.

Wild Sky: Tower Defense TD
بازی Wild Sky: Tower Defense TD توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *