خانه » بازی » استراتژی » دانلود Battle for the Galaxy – بازی استراتژیکی نبرد برای کهکشان + LE

دانلود Battle for the Galaxy – بازی استراتژیکی نبرد برای کهکشان + LE

آپدیتآنلاینرایگان
Battle for the Galaxy
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Battle for the Galaxy برای اندروید

Battle for the Galaxy _نبرد برای کهکشان! عنوان یک بازی استراتژی آنلاین از استودیوی بازیسازی ninja kiwi برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی جذاب شما باید پایگاه خود را قدرتمند بسازید. برای خود یک ارتش قدرتمند تشکیل دهید و پایگاه خود را هم با ان سرباز ها ایجادکنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

پس از اینکه ارتش قدرمندی از تفنگداران دریایی و فضایی، سربازان موشکی برای خود ایجاد کردید وقتش رسیده است که به دشمنانتان حمله کنید و تمامی برده ومنابع آنها را نابود کنید و مدال کسب کنید. همچنین از خصوصیت جالب بازی این است که میتوانید با سایر بازیکنان در سراسر جهان ارتش متحدی درست کنید و با قدرت به سایر بازیکنان و ارتش های دیگر حمله کنید. این بازی یکی از بهترین بازی هایی است که به شما پیشنهاد میکنیم. اگر به این سبک از بازی ها علاقه دارید،بازی Invasion: Aerial Warfare را هم نصب کنید و لذت ببرید.

در این بازی شما پس از تشکیل ارتش قوی و پایگاهی قدرتمند فرماندهی نیروهایی قدرتمند را بر عهده می گیرید. شما باید برای نشان دادن برتری خود نسبت به بقیه تا آخرین توان خود بجنگید. بازی ترکیبی از سبک های مدیریت منابع، مبارزات استراتژیکی و پایه ای است. شما برای دستیابی مدال وسرقت منابع به دیگر دشمنان باید حمله کنید. شما می توانید که با دیگر بازیکنان آنلاین واقعی سراسر جهان متحد شوید و یا به صورت تک نفره ارتشی را بسازید و به نبرد با دیگر بازیکنان بپردازید. فرماندهی پیشرفته ترین نیروهای نظامی کهکشان را بر عهده بگیرید و برای تسلط بر کهکشان بجنگید! اگر به بازی های استراتژیکِ آنلاین علاقه مندید ودوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید،اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Battle for the Galaxy
بازی Battle for the Galaxy توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *