خانه » بازی » استراتژی » Invasion: Aerial Warefare – بازی استراتژی تهاجم: نبرد هوایی

Invasion: Aerial Warefare – بازی استراتژی تهاجم: نبرد هوایی

آپدیترایگان
Invasion: Aerial Warfare
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی nvasion: Aerial Warefare برای اندروید

Invasion: Aerial Warfare _تهاجم:نبرد هوایی! یک بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک ازاستودیوی بازی سازی Tap4fun است. این بازی در مورد جنگی است که بعد از رستاخیز جهان در سال 2020 اتفاق می افتد. دولت ها و شهرها سقوط کرده اند. صحنه نبرد گروه هایی هستند که برای قدرت و تسلط بر دنیا در عصر هرج و مرج می جنگند. با  دوستانتان متحد شوید و برای فتح مناطق جدید بجنگید، مرزهای خود را گسترش دهید و منابع دشمنان تان را به غارت ببرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی تهاجم:نبرد هوایی در جنگ آخرالزمانی که در سال 2020 اتفاق می افتد ادامه پیدا میکند. شهرها یکی پس از دیگری در حال نابودی اند و بین قدرتهای بزرگ بر سر حکومت بر جهان درگیریهای مرگباری به وجود امده است. شما به عنوان یکی از دولتها وارد عرصه نبرد می شوید و موجودیت خود را اعلام میکنید. همانند اکثر بازیهای این سبک شما باید پایگاهی مستحکم برای خود ایجاد کنید و ارتشی نیرومند گردآوری کنید.با پیروزی در نبردهای مختلف به همگان اثبات کنید که چه کسی میتواند کنترل دنیا را در دست گرفته و بر آن حکومت کند.

از ویژگی های بازی Invasion: Aerial Warfare عبارت است از: مبارزه بر سر سرزمین و امکان گسترش قلمرو. امکان به غنیمت گرفتن منابع دشمن. امکان جمع‌آوری اطلاعات در مورد دشمنان برای حمله بهتر به آنها. نمایش نقشه به لحظه (real time) از فعالیتهای دشمنان. امکان ایجاد روابط دیپلماتیک با سایر کاربران و…

همانند دیگر بازیهای استراتژیک کل میدان جنگ از سمت بالا در محدوده دید شماست و می توانید هرکاری را که مایلید انجام دهید. اگر شما به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید! اکنون می توانید بازی تهاجم: نبرد هوایی را از فراروید دانلود کنید.

Invasion: Aerial Warfare
بازی Invasion: Aerial Warfare توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *