خانه » بازی » معمایی » Mergedom: Home Design – بازی پازل «ادغام: طراحی‌خانه» اندروید + مود

Mergedom: Home Design – بازی پازل «ادغام: طراحی‌خانه» اندروید + مود

آپدیترایگان
Mergedom: Home Design
  • آپدیت
  • نسخه 3.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

دانلود بازی فکری Mergedom: Home Design برای اندروید

Mergedom: Home Design _ادغام:طراحی خانه!عنوان یک بازی پازلی و فکری بسیار جذاب از استودیوی بازی سازی BiggerGames برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی، شما در نقش یک دیزاینر هستید که باید دکوراسیون خانه را طراحی و اصلاح کنید. شما در بازی پروژه های مختلفی را می گیرید که باید آن ها را به خوبی انجام دهید و طراحی های منحصر به فردی را برای خانه ها انجام دهید. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

حال شما به عنوان یک دیزاینر و یا طراح دکوراسیون قطعا پروژه های زیادی را خواهید داشت. هر کدام از پروژه ها سخت و دشوار و متفاوت با یکدیگرهستند. شما باید بهترین ایده ها را اجرا کنید و بهترین طرح ها را ارائه کنید. هر شخص ممکن است سلیقه متفاوتی داشته باشد، شما باید با توجه به هرسلیقه ای طراحی کنید. تمام تلاشتان را بکنید تا پروژه های خود را مختلف را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و به یک طراح معروف تبدیل شوید. در هرمرحله از بازی، مشتریان به شما پروژه هایی می دهند و از شما درخواست هایی دارند. شما هم باید با انجام پازل درخواست های آنها را انجام دهید تابتوانید به مراحل بعدی بروید. اگر به این سبک از بازی های چیدمان خانه علاقه دارید، بازی Decor Match را هم نصب کنید.

مثلا شما باید، کفپوش های اتاق را تعویض کنید و یا تعویض مبلمان، زیباسازی حیاط خلوت خانه، زیباسازی اتاق خواب و… درخواست ها زیادهستند،برخی از درخواست هایی هستند که مشتریان تان از شما می خواهند که آنها را انجام دهید. پازل های ادغام هم بسیار آسان هستند و شما به راحتی می توانید با چند سوآیپ کردن ساده آنها را حل کنید. ابزاری که نیاز دارید را با ادغام آیتم ها به دست بیاورید. بازی دارای یک فضای گرافیکی بسیار زیبا است و تلفیقی از رنگ های شاد است که باعث جدابیت بازی دل انگیزی بازی می شود. علاوه بر اینها صداگذاری بازی بسیار فوق العاده است و همه چیز به طور کاملی می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Mergedom: Home Design
بازی Mergedom: Home Design توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *