خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Decor Match مود اندروید

دانلود بازی Decor Match مود اندروید

آپدیترایگان
Decor Match
  • آپدیت
  • نسخه 1.118.0303
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 77% 77%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی فکری، پازلی Decor Match در فراروید!

موضوع بازی:

Decor Match یک بازی پازلی جورچین جذاب و شگفت انگیز در سبک طراحی خانه رویایی است. بازی از استودیوی بازیسازی FIE برای اندرویدی ها میباشد. در این بازی یونیک و منحصر به فرد، شما می توانید به یک دیزاینر حرفه ای تبدیل شوید و پازل های جورچین را حل کنید. دارای طیف گسترده ای از اقلام دکوراتیو است که شما را قادر می سازد تا بتوانید خانه های مختلف را به زیبایی هرچه تمام تر طراحی کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل  پلی 4.9 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Decor Match دارای مرحله های یونیک و چالش برانگیزی است که صدها پازل جورچین سرگرم کننده را برای شما به ارمغان خواهند آورد. در این بازی، شما میتوانید مهارت های طراحی خانه رویایی خودتان را به نمایش بگذارید. همچنین می توانید انواع و اقسام خانه های رویایی و اتاق ها را با سبک ها و استایل های مختلف فانتزی، کلاسیک، و مدرن طراحی کنید. شما باید با حل کردن پازل ها در هر مرحله دکوراسیون خانه ها را تغییر دهید تا بتوانید وظایف خودتان را تکمیل کرده و جواز حضور در مرحله های بعدی بازی را به دست بیاورید.

بازی از لحاظ تنوع در اقلام دکوراتیو بسیار عالی است. در Decor Match یک مجموعه بزرگ از مبلمان،‌ لوستر، کفپوش، کاغذ دیواری، درب و پنجره، تخت اتاق خواب، فرش و موکت، میز و صندلی، و… دسترس شما است. می توانید با انتخاب وسایل و ابزاری که دوست دارید، مجموعه ای از سبک های دکوراسیون را برای خانه ها ایجاد کنید . شما باید خلاقیت خود را نشان دهید و مهارت های طراحی خود را ارتقا دهید. ایده های جدید خود را در زندگی واقعی تان به کار ببرید. دکوراسیون خود را سفارشی کنید و سبک خود را بیان کنید از کلاسیک ترین تا مد روزترین وجود دارد. این بازی امکانات منحصر به فرد طراحی سه بعدی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد سبک خود را به طور کامل نشان دهید.

جمع بندی:

شما باید خلاقیت خود را نشان دهید و مهارت های طراحی خود را ارتقا دهید. ایده های جدید خود را در زندگی واقعی تان به کار ببرید. اگر از طرفداران دکوراسیون منزل هستید! این بازی مخصوص شما است. شما می توانید بازی تطبیق ساز جورچین و دکور را از فراروید دانلود کنید.

Decor Match
بازی Decor Match توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *