خانه » بازی » معمولی » Cooking Live – بازی شبیه سازی – مدیریتی زندگی با آشپزی + مود

Cooking Live – بازی شبیه سازی – مدیریتی زندگی با آشپزی + مود

آپدیترایگان
Cooking Live - restaurant game
  • آپدیت
  • نسخه 0.34.0.48
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی رستوران داری Cooking Live – restaurant game برای اندروید

Cooking Live – restaurant game – زندگی با آشپزی: بازی رستوران داری! عنوان یک بازی بسیار جذاب و خوش ساخت از استودیوی قبرسی Matryoshka برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی مدیریتی است و می توان گفت فراتر از یک بازی رستوران داری و مدیریتی معمولی است. در این بازی شما باید به Jane کمک کنید تا بتواند رستوران خود را اداره کند و سفارش مشتریان را زود حاضر کند. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی جذاب خط داستانی زیبایی دارد که همراه با شخصیت پردازی است. بازی درباره شخصیت اصلی بازی یعنی دختری جوان و با استعداد به نام Jane است که تصمیم دارد از مهارتی که دارد در آشپزی و مدیریت رستوران ها به بهترین نحو ممکن استفاده کند. حالا Jane تصمیم دارد تا با سفر به تمام نقاط مختلف دنیا و همکاری با رستوران های مختلف خود را به بهترین و معروف ترین سرآشپز تبدیل کند. مسیری که Jane در پیش دارد،بسیار سخت و چالش برانگیز است. اما او باید از این مسیر سخت بگذرد تا بتواند موفقیت را در پیش بگیرد. حال در این مسیر شما باید به او کمک کنید تا بتواند از این چالش ها بگذرد و موفق شود. اگر به بازی رستوران داری علاقه دارید،بازی ایرانی آشپزشو را هم حتما دانلود کنید.

در قسمت آشپزی ها، مثل همه بازی های مشابه، مشتریان رو به روی شما قرار می گیرند و سفارش خود را به شما می دهند. شما باید در پشت میز در آشپزخانه خیلی سریع سفارش های مشتریان را آماده کنید. شما در بازی پول به دست می آورید که باید با کمک پول هایی که در بازی کسب می کنید، می توانید آشپزخانه ها و رستوران های خود را گسترش دهید و یا آیتم های مختلفی را برای آشپزخانه خود خریداری کنید.این بازی مدیریتی بسیار جذاب است و دارای کیفیت و گرافیکی عالی می باشد. اگر به دنبال یک بازی رستوران داری هستید،این بازی را از فراروید دانلود کنید.

Cooking Live - restaurant game
بازی Cooking Live - restaurant game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *