خانه » بازی » استراتژی » Stick War 3 – بازی استراتژیکی “جنگ آدمک‌ها 3” اندروید + مود

Stick War 3 – بازی استراتژیکی “جنگ آدمک‌ها 3” اندروید + مود

آپدیترایگان
Stick War 3
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Stick War 3Stick War 3Stick War 3Stick War 3

دانلود بازی اکشنStick War 3 برای اندروید

Stick War 3  – جنگ آدمک‌ها 3! عنوان یک بازی اکشن،استراتژیکی بسیار جذاب از استودیوی کانادایی Max Games Studios برای سیستم عامل اندروید می باشد. سومین بازی رسمی از مجموعه Stick War می باشد. بازی جنگ آدمک ها یک بازی دوست داشتنی اکشن در گوشی های اندروید است. در این بازی شما باید یک تیمی رو برای خود انتخاب میکنید و بعد در میدان جنگ آنها را باید رها کنید و با سرباز های دشمن جنگ کنید. بازی استراتژی چند نفره است که بسیار جذاب می باشد و بازی دارای مسابقه‌های PVP می باشد. کنترل هر واحدی را در هر زمانی در دست بگیرید و بازی را پیش ببرید. این بازی در گوگل پلی هم موجود است و 5 میلیون بار به دانلود رسیده است.

 شما در نقش رهبر جنگی یک پایگاه نظامی هستید که وظیفه دارید در برابر حمله دشمنان با آنها مقابله کنید. از حملات ان ها جلوگیری کنید قبل  از اینکه آن ها بتوانند آسیب جبران ناپذیری به شما بزنند. با شروع بازی شما تعدادی کارگر در اختیار دارید که شروع به حفاری و استخراج طلا و الماس می کنند. این دو آیتم در واقع منابع پولی شما در بازی هستند و شما می توانید با کمک آن ها نیروهای خود را به خدمت گرفته و آن ها را ارتقاء دهید. عرشه‌های نبرد خود را بسازید و چندین تیم بصورت یکجا برای جنگ تشکیل دهید. سربازهای مختلفی را برای خود به  خدمت بگیرید. آیتم های جنگی بسیار زیادی وجود دارد که می توایند برای پیروزی تان در بازی از آن استفاده کنید. میدان های جنگی مختلفی برای نبرد وجود دارد که باعث می شود بازی یکنواخت نباشد. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را از فراروید دانلود کنید و اگر به بازی های این سبک علاقه دارید بازی Stick War: Legacy را هم امتحان کنید.

نکات تکمیلی:

  1. ماهیت بازی Stick War 3 آفلاین است اما بخش های آنلاین بازی و همچنین قسمت هایی که لازم به دریافت دیتا هستند به اینترنت نیاز دارند.
  2. بخش چندنفره بازی ممکن است برای آی پی های ایرانی در دسترس نباشد.
  3. توصیه می کنیم از نسخه مود فقط برای بخش تک نفره (آفلاین) استفاده کنید در غیر این صورت احتمال مسدود شدن بازی وجود دارد.
  4. ویژگی های نسخه مود فقط در بخش آفلاین در دسترس است.
Stick War 3
بازی Stick War 3 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *