خانه » بازی » استراتژی » Million Lords – بازی استراتژی 4X چندنفره «ارباب‌های میلیونی» اندروید

Million Lords – بازی استراتژی 4X چندنفره «ارباب‌های میلیونی» اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Million Lords: World Conquest
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Million Lords: Kingdom Conquest برای اندروید

Million Lords: Kingdom Conquest – ارباب های میلیونی: پیروزی پادشاهی! عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در دسته بازی هایاستراتژیکی از استودیوی فرانسوی MILLION VICTORIES برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما و سایر بازیکنان در این بازی هستید،حال بایدتلاش کنید تا شهرهای دیگر بازیکنان را فتح کنید و تحت تصرف خود در بیاورید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما در این بازی همانطور هم که در ابتدا گفتیم باید به دیگر بازیکنان حمله کنید و آن ها را نابود کنید. قلمروها و سرزمین بقیه را به تصرف خود درآورید. در این بازی اندرویدی شهرهای سایر بازیکنان را فتح کنید و از قلمرو خود در برابر دشمانی که در کمین شما هستند باید دفاع کنید. حواستان باشد که دشمنان قصد نابودی تان را دارند پس تلاش کنید در نبرد ها پیروز شوید. شما باید با قبیلیه خود در مبارزه های چند نفره آنلاین شرکت کنید. مهارت های گسترده ای در بازی وجود دارد که باید برای خود انتخاب کنید. فرماندهی خود را ایجاد کنید و با یک استراتژی درست آن را پیش ببرید و مدیریت کنید. نگذارید که آسیبی به فرماندهی شما وارد شود. یکی دیگر از بازی هایی که در این سبک فرماندهی و نبرد است،بازی Trench Assault می باشد که بسیار جذاب است.

شما می توانید با استفاده از 10 مهارت مختلف او را تقویت کنید. استراتژی خود را بهبود ببخشید و قلمرو خود را گسترش دهید. آیتم های مختلف وجود دارد که می توانید آن ها را ارتقا دهید. شمابا انتخاب استراتژی درست خود و ایجاد آواتارتان به همراه قبیله خود در نبردهای آنلاین شرکت کنید و برعلیه سایر بازیکنان مبارزه کنید و قلمرو پادشاهی تان را گسترش دهید. هدف اصلی شما گسترش قلمرو تان می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Million Lords: World Conquest
بازی Million Lords: World Conquest توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *