خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Trench Assault مود اندروید

دانلود بازی Trench Assault مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Trench Assault
  • رای: 16
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Trench Assault در فراروید!

موضوع بازی:

Trench Assault یک بازی اکشن بسیار جذاب مختص کلیه دستگاه هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند می باشد. بازی از AMT Games Publishing Limited است. یک بازی استراتژیک اندروید حمله به سنگر دشمن کاملا آنلاین می باشد. شما در آن باید وارد رقابت ها نفس گیر با دیگر بازیکنان در سراسر جهان شوید و برای پیروزی خود تمام سعیتان را کنید چون فقط یک برنده در میدان نبرد وجود خواهد داشت. شما باید به کشورتان کمک کنید تا صلح برقرار شود و جنگ پایان یابد. جنگ را فرماندهی کنید و ارتش خود را هدایت کنید تا در جنگ ترنچ برنده شوید. سربازان خود را هدایت کنید و یک عرشه با کارت های قوی بسازید و دشمنان را با تاکتیک موثر و استقرار ارتش خود شکست دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

وظیفه شما در بازی Trench Assault این است که کمک کنید تا کشور صلح‌طلب بتواند از این شراط جان سالم به در برده و از آسیب رسیدن به مردمان خود جلوگیری کند. این بازی در سبک و سیاق سری‌ بازی‌های شبیه‌سازی جنگ جهانی بوده و طرفداران این رویداد تاریخی می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند. تجهیزات نظامی متعددی در اختیار شما قرار می گیرد. جعبه ها را باز کنید تا نیروهای قدرتمند و جادوهای جدیدی را کسب کنید و بدین ترتیب به یک فرمانده با افتخار تبدیل شوید

. شما در جریان بازی Trench Assault می‌توانید نیروهای پیاده و یا سواره نظام خود را برای حضور در میادین نبرد آماده ساخته و با اتخاذ تصمیماتی استراتژیک، قدرت خود را در رهبری این نبردها به رخ دشمن بکشید. در این بازی، شمار بسیاری از واحدها، ابزارها و تشکیلات نظامی در دسترس هستند که با کسب آن‌ها می‌توانید هم قدرت نظامی خود را ارتقا دهید و هم اینکه در قابت با دیگر پلیرها در سراسر دنیا از رتبه بهتری برخوردار شوید.

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه‌مندان به تجربه نبردهایی نزدیک به حال و هوای جنگ جهانی هستید، این بازی می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. شما می توانید بازی حذاب حمله به سنگر دشمن را از فراروید دریافت کنید.

 

 

Trench Assault
بازی Trench Assault توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *