خانه » بازی » اکشن » Jurassic Survival – بازی محبوب و پرطرفدار بقا در دوران ژوراسیک اندروید

Jurassic Survival – بازی محبوب و پرطرفدار بقا در دوران ژوراسیک اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Jurassic Survival
  • آپدیت
  • نسخه 2.7.1
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Jurassic SurvivalJurassic SurvivalJurassic SurvivalJurassic Survival

دانلود بازی Jurassic Survival برای اندروید

Jurassic Survival – بقا در دوران ژوراسیک!عنوان یک بازی بسیار جذاب بقا دایناسورها در دوران اژدهایان از Mishka Production برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید در دنیای وحشی به بقا خود ادامه دهید. در این بازی شما باید شکار کنید و زنده بمانید یا شکار می شوید و می میرید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 3.8 از 4.0 امتیاز می باشد.

در ابتدا بازی شما خود را زیر سایه یک درخت نخل و روی زمین ساحل از خواب بیدار می شوید. شما اصلا یادتان نمی آید برایتان چه اتفاقی افتاده است و چطور در اینجا حضور دارید. در این دنیای وحشیانه یا شکار می کنید و زنده می مانید یا شکار می شوید و خواهید مرد. برای اینکه بتوانید به بقا خود ادامه دهید،باید قوی تر و هم باهوش تر از دایناسورهایی شوید که بر این سرزمین فرماندهی میکنند. این سرزمین هیچ اثری از تمدن انسانی در آن وجود ندارد. برای مقابله با آن همه دایناسور وحشی فقط باید به خودتان و دوستان تان تکیه کنید.

اسرار وحشتناک و مرموزی در این جنگل وجود دارد که باید آن ها را کشف کنید. به افراد و قبیله های مختلف اضافه شوید و باهم متحد شوید. با دشمنان مبارزه کنید و با شکارچیان دیگر ارتباط برقرار کنید. با شکار حیوانات و استفاده از میوه ها و گیاهان موجود در طبیعت خود را سیر کنید. اگر به بازی هایی که در سبک بقا هستند علاقه دارید،عناوینی مانند Let’s Survive،Day R Survival Premium ،ZOMBIE FIRE 3D: Offline Gameرا به شما پیشنهاد می کنیم. در بازی کنترل کارکتر اصلی بر عهده شما می باشد. باید با دکمه های لمسی موجود در صفحه نمایش گوشی تان می توانید کارهای مختلفی مانند زدن مشت، برداشتن اشیاء؛ نشستن، استفاده از تجهیزات و … را انجام دهید. قراموش نکنید که شما باید در این دنیای غرب وحشی زنده بمانید.

Jurassic Survival
بازی Jurassic Survival توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *