خانه » بازی » اکشن » ZOMBIE FIRE 3D – بازی اکشن-تفنگی آفلاین آتش‌زامبی اندروید + مود

ZOMBIE FIRE 3D – بازی اکشن-تفنگی آفلاین آتش‌زامبی اندروید + مود

آپدیترایگان
Zombie Fire 3D: Offline Game
  • آپدیت
  • نسخه 1.16.4
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 12
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Zombie Fire 3D: Offline GameZombie Fire 3D: Offline GameZombie Fire 3D: Offline GameZombie Fire 3D: Offline Game

دانلود بازی جذاب ZOMBIE FIRE 3D: Offline Game برای اندروید

ZOMBIE FIRE 3D: Offline Game – آتش زامبی!عنوان یک بازی هیجان انگیز بسیار جذاب از استودیو بازی سازی ویتنامی VNG GAME STUDIOS می باشد. این استودیو بازی های زیادی از را منتشر کرده است که همه در رابطه با زامبی و بقا است. یکی از بازی های این استودیو ZOMBIE HUNTER: Offline Games می باشد. در بازی آتش زامبی شما به عنوان یک بازمانده هستید که باید برای نجات جان خود تلاش کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی باتوجه به اسم بازی شما با یک بازی زامبی و در رابطه با آخرالزمان روبه رو هستید. بازی به صورت اکشن و هیجانی اول شخص است. طبق روال داستان بازی در دنیا یک فاجعه بزرگی رخ داده است که شما و عده ای دیگر تنها بازماندگان هستید. یک ویرویس ناشناخته عجیب که انسان ها رانابود می کند و ان ها را تبدیل به هیولاها و زامبی های خون خوار میکند. این ویرویس روی هر انسانی اثر متفاوتی دارد. بعضی از انسان ها تبدیل به هیولا میشوند و بعضی از انسان ها تبدیل به زامبیهای خون خوار می شوند و همه اثرات ژنتیکی بر انسان است.

حال شما و سایر بازماندگان باید باهم متحد شوید و در برابر این موجودات عجیب بایستید. در ابتدا سایر بازماندگان را بیابید و برای خود پناهگاه بنا کنید. بعد باید نیاز های اولیه مانندغذا،پوشاک،سلاح و… جمع اوری کنید. مهم ترین چیز جمع اوری سلاح های مختلف است زیرا که شما باید از خود دفاع کنید و زامبی ها و هیولاها ها رابا استفاده از سلاح ها از بین ببرید.این بازی سبکی اکشن و اول شخص را دارد که در طی ان شما باید برای بقا خود تلاش کنید.

بازی دارای گرافیک قابل قبولی به نسبت حجمش دارد. گیم پلی بازی برای علاقه مندان به این دسته از بازی های بقا و زامبی گونه قطعاجذاب و سرگرم کننده خواهد بود. پیشنهاد می شود که قطعا این بازی را نصب کنید و یک گیم پلیهیجان انگیز و به یادماندنی را برای خود رقم بزنید. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Zombie Fire 3D: Offline Game
بازی Zombie Fire 3D: Offline Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *