خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی ZOMBIE HUNTER: Offline Games مود اندروید

دانلود بازی ZOMBIE HUNTER: Offline Games مود اندروید

آپدیترایگان
ZOMBIE HUNTER: Offline Games
  • آپدیت
  • نسخه 1.67.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 1
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن ZOMBIE HUNTER Offline Games در فراروید!

موضوع بازی:

ZOMBIE HUNTER یک بازی اکشن هیجان انگیز از استودیوی ویتنامی VNG GAME STUDIOS می باشد. در بازی  باید به سمت زامبی ها شلیک کنید و آخرین نفری باشید که زنده می مانید. شیوع مرگبار عفونت زامبی در سال 2080 و در جهان پس از آخرالزمان آغاز شد. تمام انسان ها به زامبی هایی وحشی تبدیل شده اند. آنها ویروس کشنده را به هر انسانی که باقی مانده برسند پخش می کنند و باعث شیوع بیشتر بیماری می شوند. با اسلحه خود به زامبی ها در بزرگراه ها یا هر جای دیگر از شهرهای آلوده به ویروس تیراندازی کنید و آنها را از بین ببرید. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

ZOMBIE HUNTER یکی از برترین بازی های زامبی است که دارای تنوع است. در سیستم های تسلیحاتی مانند تک تیرانداز، تفنگ سایبری، تفنگ تپانچه، کمان، مسلسل و … اسلحه بگیرید، انگشت خود را روی ماشه نگه دارید و برای محافظت از زندگی خود تیراندازی کنید. به زامبی ها حمله کنید و آنها را نابود کنید. ارواح دنیا را محاصره کرده اند و جایی برای پنهان شدن وجود ندارد. ویروس زامبی حتی در نور روز وحشی و خطرناک است. این بازی زامبی به شما یک محیط سایبری می دهد تا از تاکتیک های تیراندازی مختلف در دنیای باز زامبی ها استفاده کنید. زامبی ها را با یک ماشه بکشید و زنده بمانید.

ویروس زامبی غیرقابل در ZOMBIE HUNTER پیش بینی و خطرناک است. زامبی‌های چاق، زامبی‌های جهنده، زامبی‌های دیوانه و زامبی‌های غیرقابل‌کشت سمی همه جا هستند. جایی برای پنهان شدن وجود ندارد. آنها می توانند در هر زمان به شما مراجعه کنند. بنابراین، آگاه باشید! قانون اصلی زنده ماندن در این دنیا تیراندازی به همه زامبی ها تا آخرین روز روی این سیا

جمع بندی:

اگر به دنبال بازی های تیراندازی برای بازی در هر زمان و هر مکان، بدون اینترنت، بدون پرداخت هزینه برای برنده شدن هستید! ما به شما این بازی را پیشنهاد میکنیم. بازی شکارچی زامبی ها را از فراروید دریافت کنید.
  1. بازی خیلی خفنی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *